beantwoord

Coupon werkt niet

Goedemorgen,
Gisterenavond heb ik de 2 kaartjes van Actievandedag.nl gekocht, maar de couponcodes werken niet.
Meerdere keren geprobeerd en af en toe werkt de code wel, maar dan blijf ik de melding krijgen dat de verificatiecode niet klopt. En af en toe werkt de couponcode ook al niet.
Graag een oplossing, heb ze op korte termijn nodig.
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 mei 2017, 10:48

Hi Wietske22. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat de couponcodes niet werken 😞 Heb je inmiddels al contact gehad met onze Klantenservice? De snelste weg naar een oplossing is telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Laat je ons weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Je kunt het best de klantenservice bellen op 030-7515155. Die kunnen meekijken en eventueel een nieuwe aanmaken.
Hi Wietske22. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat de couponcodes niet werken 😞 Heb je inmiddels al contact gehad met onze Klantenservice? De snelste weg naar een oplossing is telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Laat je ons weten of het gelukt is?
Badge +3
Actievandedag.nl is geen dienst van NS, dus ik vermoed dat je bij de NS klantenservice niet eenvoudig nieuwe codes kan aanvragen. Zie www.actievandedag.nl/page/klantenservice of bel 020 760 5077 (Nederland) of 02 808 7104 (België)
@Robert B:

De codes die worden uitgegeven door Actie van de Dag (en ook Vakantieveilingen) kunnen door onze Klantenservice worden gecontroleerd. Indien de codes onterecht niet werken kan een medewerker van de Klantenservice een nieuwe code laten aanmaken 🙂
Bedankt voor de reacties.
Zojuist nog maar een poging gewaagd en dit keer zonder problemen.
Badge +3
Fijn dat het alsnog werkte! Er was gisteren wel een flinke storing met het bestellen en verzilveren van e-tickets maar die was rond 16:30 opgelost.
Reputatie 7
Badge
NS heeft de laatste tijd wel erg veel storingen. 😉 hier op het forum is het ook nog steeds niet helemaal in orde. Ik kan nieuwe topic´s nog steeds niet bekijken helaas. 😞
Die storing staat uit, Trein-NS. Maar je hebt gelijk, dat gekke weer buiten lijkt een hoop te doen met onze systemen 😉.
Beste NS, afgelopen woensdag heb ik samen met een vriend 2 superdal kaarten aangeschaft voor €9,95 welke alleen op 24-05-2017 geldig was. Nu kwam ik aan bij de poortjes en toen werkte de kaartjes niet. Aangezien de trein eraan kwam heb ik mij dus gewoon ingecheckt voor de reis naar Amsterdam Centraal (vanaf Rotterdam Alexander). Nu heb ik dus een superdalkaart gekocht voor €9,95 en ingecheckt met mijn ov-chipkaart voor voor €13,70. Ik zou graag de kosten voor het inchecken willen declareren bij jullie. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Hallo Melvinleroy en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen een nieuw topic te openen en je probleem daar uit te leggen. Ik help je dan graag verder.

Reageer