beantwoord

Couponcode verzilverd, maar kaartje komt niet binnen. Help!

• 28 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Hoi allemaal! Vanavond ga ik met de trein en heb een kaartje online gekocht. Net de couponcode verzilverd. Ik kan het kaartje zien op mijn persoonlijke pagina van NS. Ik wil mijn e-ticket graag in de app hebben, want dan hoef ik niks te printen. Echter, mijn kaartje verschijnt niet in de mail! Hoe krijg ik mijn verzilverde kaart, waar ik via de PC nu prima bij kom, op mijn telefoon??
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 augustus 2018, 19:11

Hallo MiraylaAlexis, welkom op onze Community!

Het kan zo'n 30 minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Heb je deze inmiddels binnen? Zo niet, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met mijn collega's via 030 - 751 51 55. Aangezien het om een reis voor vanavond gaat. Laat je even weten hoe het is afgelopen?
Bekijk origineel

4 reacties

Ik krijg maar geen bevestiginsmail binnen.. Heb het ticket wel als document opgeslagen op de pc en daarna naar mezelf gemaild, maar dat mag eigenlijk niet..
Hallo MiraylaAlexis, welkom op onze Community!

Het kan zo'n 30 minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Heb je deze inmiddels binnen? Zo niet, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met mijn collega's via 030 - 751 51 55. Aangezien het om een reis voor vanavond gaat. Laat je even weten hoe het is afgelopen?
Ik heb na 30 min nog geen bevestiginsmail. Toen ik belde met NS kreeg ik geen medewerker te pakken voordat de controle kwam (ik moest echt mijn trein halen naar Breda).
Ik heb aan de conducteur het hele verhaal uitgelegd. Ze heeft gebeld naar collega’s en het nummer dat op mijn treinkaartje staat doorgegeven. In het systeem staat dat ik heb aangegeven dat ik het kaartje op papier wilde printen, en niet in de app wilde laden. Blijkbaar is het mis gegaan doordat ik dit probeerde te regelen via de pc en niet mijn telefoon... Suf van me! Ik had beter moeten opletten (12,- kaartje gekocht bij actievandedag).

Ik heb geen boete, maar moet dit verhaal weer uitleggen aan de volgende conducteur zodra we weer worden gecontroleerd.
Ah op die manier. Goed dat je dit aan de conducteur en hebt laten en fijn dat zij hier even naar heeft gekeken. Mocht er nog iets zijn waar ik bij kan helpen dan lees ik dat graag. Goede reis verder!

Reageer