beantwoord

Couponcode verzilveren

• Intercity
  • 28 reacties
Hallo,
Ik heb twee couponcodes
De eerste wil ik graag op 21-7-2017 zetten, geen probleem
De tweede wil ik graag op 1-8-2017 zetten, maar ik heb alleen maar de keuze, vandaag, morgen of het kalendertje
Dit kalendertje gaat maar tot 31 juli, er staat wel een vinkje bij dat je van maand kan wisselen, maar er blijft juli staan.
Dit hieronder staan op mijn coupon
Weet iemand hoe je voor 1 augustus kan kiezen?

De e-tickets die je ontvangt, zijn te verzilveren t/m 31 juli 2017.

Je kunt tot 2 maanden vooruit een reisdatum kiezen.
Dit betekent dat je jouw treinkaartjes tot uiterlijk 30 september 2017 kunt gebruiken.

Groetjes Mom
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 juli 2017, 22:07

Hmm, ik kan ook niets in de voorwaarden vinden van deze actie wat dit kan verklaren. Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze Klantenservice via een van onze andere kanalen, gezien mijn dienst er nu op zit. Je kunt ons bereiken op Facebook, Twitter, Chat (rechtsboven, beperkt geopend) en telefonisch (030-7515155).
Bekijk origineel

34 reacties

Badge +3
Kun je het proberen via https://www.ns.nl/producten/coupon

Meestal geldt overigens 1 maand van tevoren, maar dan zou 1-8-2017 geen probleem moeten zijn.
Vreemd dat dit niet mogelijk is bij jouw couponcodes mom. Zoals Robert B al aangeeft zou 01.08.2017 geen probleem moten zijn, dus ik durf zo snel ook niet te zeggen waar dit aan kan liggen.

Kun je misschien aangeven waar je deze couponcodes vandaan hebt gehaald? Welke actie heb je aangeschaft?
Bij vakantie veilingen
2 enkeltjes voor 20,50
Ik doe het ook via de hierboven beschreven link
De eerste code was geen probleem, de tweede code pakt hij ook, maar het probleem is dat het kalendertje niet verder gaat dan 31 juli.
Ik zit op een ipad, dus misschien ligt het aan apple.
Ik kan het morgen pas op een pc proberen, maar ik dacht misschien hebben hier meer mensen problemen mee.
Hmm, ik kan ook niets in de voorwaarden vinden van deze actie wat dit kan verklaren. Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze Klantenservice via een van onze andere kanalen, gezien mijn dienst er nu op zit. Je kunt ons bereiken op Facebook, Twitter, Chat (rechtsboven, beperkt geopend) en telefonisch (030-7515155).
Bedankt ik ga het eerst nog even op de pc proberen.
Goedendag, ik heb zojuist 3 tickets verzilverd van de treinactie dag reizen in het weekend € 13,99, ik heb de tickets uitgeprint. ik neem aan dat dit voldoende is? of moet er nog ergens worden aangegeven waar je naar toe gaat?

ik reis met personen met een andere nationaliteit een dagje naar Amsterdam en zij hebben als legitimatie alleen hun paspoort, maar zij vinden het niet fijn om deze mee te nemen tijdens een dagje Amsterdam, als er iets mee gebeurd o.i.d. is het ook mogelijk dat zij een ander pasje meenemen waar hun geboortedata en naam opstaat?

alvast bedankt,
met vriendelijke groet
Ook op de pc niet gelukt, dus vanmorgen de klantenservice gebeld.
Er was een storing geweest.
Nu wel gelukt
Bedankt voor de reacties

Fijne dag
Mom
@simoneX Als ik het goed begrijp heb je de tickets van de Kruidvat aangeschaft? Dit zijn dagkaarten dus het is dan voldoende om deze tickets te printen. Wat betreft de legitimatie, hier wordt niet altijd om gevraagd. Wanneer de conducteur dit wel vraagt is het van belang dat je een geldig identiteitsdocument met foto moet kunnen tonen, dit kan een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs zijn. Hopelijk weet je zo voldoende, mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

@mom We hebben vanmorgen inderdaad te maken gehad met een korte storing. Fijn dat het nu wel gelukt is!
[quote=mom]Ook op de pc niet gelukt, dus vanmorgen de klantenservice gebeld.
Nu wel gelukt
Bedankt voor de reacties

Ik probeer het dus 1 dag later op een pc en mij lukt het dus ook niet. Weet je zo wat er aan de hand was en/of wat ze bij de klantenservice precies gedaan hebben om dit te verhelpen?
Hebben ze bijvoorbeeld voor jou de codes verzilverd?
Hallo Alm,

Welkom op het NS Serviceforum!

Ik begrijp dat het niet lukt om een couponcode te verzilveren. Wat gaat er precies mis als je dit probeert?
Hallo Alm,

Welkom op het NS Serviceforum!

Ik begrijp dat het niet lukt om een couponcode te verzilveren. Wat gaat er precies mis als je dit probeert?

Hallo Sander,
Helaas heb ik ook alleen de keuzendata tot 31 juli beschikbaar ipv tot 2 maandan nà 31 juli (net zoals mom hierboven)
Ah daar had ik overheen gelezen. Gisteren was er inderdaad een storing met het verzilveren van e-tickets. Dit is inmiddels wel verholpen. Maar ik begrijp dat het selecteren van de juiste datum niet werkt bij deze actie. Probeer je het op een computer of een telefoon/tablet? Mocht het echt niet lukken dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice om een andere oplossing te zoeken.
Ik probeer het op een computer (laptop), via de link die in de coupons vermeldt staat.
Blijkbaar is de storing nog niet helemaal verholpen :(
Ik probeer het later op de avond nog wel een keer en anders morgen en mocht het dan nog steeds niet lukken zal ik contact opnemen met de klantenservice.
[quote=Alm]Ook op de pc niet gelukt, dus vanmorgen de klantenservice gebeld.
Nu wel gelukt
Bedankt voor de reacties

Ik probeer het dus 1 dag later op een pc en mij lukt het dus ook niet. Weet je zo wat er aan de hand was en/of wat ze bij de klantenservice precies gedaan hebben om dit te verhelpen?
Hebben ze bijvoorbeeld voor jou de codes verzilverd?

Nee ik moest het zelf doen, maar ze hadden een storing gehad en daardoor werkte het niet naar behoren
Hallo Mom,
Dank je wel voor je hulp.
Tot nu toe is het mij nog niet gelukt (ook niet nadat ik alle cookies en zoekgeschiedenis van de comp. heb verwijderd), dus dat wordt morgen bellen.
Ben benieuwd wat ze zeggen 😉
Hallo Alm, misschien dat een andere browser nog een optie is. Laat je het even weten als het uiteindelijk is gelukt?
Hallo Miriam,
Thuis heb ik het geprobeerd met Mozilla en hier op mijn werk met Internet Explorer. In beide gevallen gaat het kalendertje niet verder dan 31 juli.
Dat wordt dus bellen.
Erg vervelend Alm. Eventueel kun je ook via Facebook of Twitter een bericht sturen.
Ik heb hetzelfde probleem. het is 21 juli, en ik wil 21 september aangeven, maar ik kan alleen tot 31 juli uitkiezen. Op de Vakantieveiling voucher staat dat ; "je jouw kaartjes tot 30 september kunt gebruiken" ,maar voor 31 juli moet verzilveren: sjabloonfout in programmering, neem ik aan.
Ik heb een nieuwe code gekregen, deze werkt wel.
Inderdaad de vakantie veiling vouchers werken niet.
Nog steeds niet dus
Hoi roberty, vervelend dat jij hier ook problemen mee hebt. Ik wil je dan ook adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan via de eerder genoemde kanalen, mijn collega's zullen je dan verder helpen en waarschijnlijk nieuwe tickets geven zoals ook bij mom is gedaan.
Nou, inmiddels na wat heen en weer gechat via Messenger is het nu zover dat de data na 31 juli nu wel te kiezen zijn (tenminste bij mijn codes), maar....
Als ik alles heb aangeklikt/ingevuld en ik klik op 'nog een code invoeren' of op 'aan het winkelwagentje toevoegen' (beide mogelijkheden geprobeerd), dan krijg ik een foutmelding en kan ik alleen terug naar de invoer-pagina.
Al met al dus nog steeds niet gelukt om 'gewoon effe snel' 4 enkeltjes te activeren 😞
Dat is balen! Kun je aangeven wat voor een foutmelding je precies krijgt? Helaas wil het systeem nog wel eens kleine kuren vertonen als je meerdere couponcode's na elkaar wilt invullen. In zo'n geval kun je het beste elke couponcode individueel volledig afronden. Duurt misschien iets langer, maar het werkt wel 🙂
dat had ik dus ook geprobeerd... :(
Maar ik probeer nog even opnieuw, al is het alleen maar om je die foutcode te kunnen melden....

Dit is het:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Een vrij algemene foutmelding dus, helaas kunnen wij daar niet zoveel mee vrees ik. Krijg je het wel voor elkaar om de couponcodes en voor een volledig te verzilveren, of kun je überhaupt niet verder nadat je de gegevens hebt ingevuld?

Reageer