beantwoord

Couponcode verzilveren

Toon eerste bericht

34 reacties

Badge +3
Op Twitter nog meer mensen met hetzelfde probleem (kan niet naar augustus of september in het kalendertje). Wellicht lukt het door de datum handmatig in te vullen bijv. 01-09-2017 ;)

Het is inmiddels wel duidelijk dat dit probleem niet aan je browser ligt maar aan de couponcodes van Actie van de Dag en/of Vakantieveilingen, en dat je een nieuwe code kunt krijgen die wél werkt!
Nee, verder gaan is er niet bij.
Onderstaande 'opties' krijg ik in beeld en dan ga je dus automatisch terug naar het begin:

Ga naar

de Reisplanner
de Actuele vertrektijden
de Homepage
Oeps, ik zie nu dat we eerder vandaag een melding hebben gekregen over een storing bij deze tickets. Het ziet er naar uit dat het verhelpen van het probleem met de data een ander probleem met zich heeft meegebracht. De foutmelding die jij nu aangeeft, Alm, wordt dus veroorzaakt door een algemene fout in de tickets. Excuses voor de verwarring! De storing is aangemeld, het zal zo spoedig mogelijk opgelost worden. Per wanneer ben je van plan om de reizen te gaan maken met deze tickets?
Ik wil op 4 en 5 september reizen, maar ik moet de codes wel vóór 31 juli activeren!
Vandaar dat ik er enige druk achter zet (en inmiddels ook lichte stress/irritatie? over heb) en dat ik dit zsm rond wil hebben 😞
Reputatie 7
Heel begrijpelijk Alm. Waarschijnlijk zal de storing vandaag of morgen worden opgelost. Tot die tijd: blijf het eenvoudigweg proberen, om zeker te zijn dat het lukt. Als het niet gelukt is voor 31 juli, geef dat vooral aan in dit topic!
Heel begrijpelijk Alm. Waarschijnlijk zal de storing vandaag of morgen worden opgelost. Tot die tijd: blijf het eenvoudigweg proberen, om zeker te zijn dat het lukt. Als het niet gelukt is voor 31 juli, geef dat vooral aan in dit topic!

Hallo Alm,

Ik ben deze topic begonnen en had hetzelfde probleem.
Dit is geen probleem bij jouw, maar bij ns.
Ik heb met de klantenservice gebeld 030-7515155 en de situatie uitgelegd.
Ik heb een nieuwe code gekregen en deze werkt wel.
Gewoon bellen, want dit probleem bestaat in ieder geval al een week en is tot dusver niet opgelost.

Succes
Groetjes Mom
Op Twitter nog meer mensen met hetzelfde probleem (kan niet naar augustus of september in het kalendertje). Wellicht lukt het door de datum handmatig in te vullen bijv. 01-09-2017 ;)

Het is inmiddels wel duidelijk dat dit probleem niet aan je browser ligt maar aan de couponcodes van Actie van de Dag en/of Vakantieveilingen, en dat je een nieuwe code kunt krijgen die wél werkt!

Handmatig de datum invullen kan niet.
Als je dit wilt doen krijg je automatische een kalendertje.

Groetjes Mom
De aanhouder wint!
Het is gelukt! Met de codes die ik al had heb ik nu 4 enkeltjes voor 4 en 5 sept. kunnen boeken! 😃
Reputatie 7
Goed bezig, blij dat het gelukt is uiteindelijk.

Reageer