beantwoord

couponcode verzilveren werkt niet

• 27 december 2018
  • 8 reacties
  • 591 Bekeken

couponcode verzilveren werkt niet. wat kan ik daaraan doen aangezien ik morgen nodig echt weg moet?
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 december 2018, 09:31

Hoi Itsirhc. Welkom bij de Community!

Er zijn helaas verschillende storingen gaande 😞. Is het verzilveren intussen al gelukt?
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Itsirhc. Welkom bij de Community!

Er zijn helaas verschillende storingen gaande 😞. Is het verzilveren intussen al gelukt?
Voor de zoveelste keer werkt een cuponcode van Vakantieveilingen.nl niet.
Nu belaat ik het er echt niet meer bij.
Ik schrijf op welke ik heb gebruikt en streep deze dan ook uit.
Morgen wil ik op teis en weer werkt de code niet.
Interessant hierbij is dat vaak 1 van de twee enkele die samen worden gekocht wel werkt.
Wat irritant dat je dit steeds overkomt zeg! Welke melding krijg je precies wanneer je de code invult? Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Bij mij werkt het verzilveren ook niet. De coupon is zogezegt al gebruikt, maar ik heb hen niet gebruikt. Is het mogelijk het geld trug te krijgen?

Welkom bij de Community, Inesroisl.

Vervelend dat het verzilveren niet lukt. Je kan, indien het nog steeds niet is gelukt, het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Op actietickets is géén restitutie mogelijk. Dit zal ook staan aangegeven in de voorwaarden van het ticket.

Op 3 juli een couponcode gekregen. Werkt niet!

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +1

@meschgis Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice om te kijken waar het mis gaat. 

Inmiddels gedaan. Couponcode was foutief doorgegeven in mail...... 

Reageer