beantwoord

couponcode werkt niet

• 30 september 2019
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Ik heb op vrijdag 26 sept 2019 2 e-tickets gekocht via Vakantieveilingen, zo kan ik mijn vriend opzoeken in Raalte, aangezien mijn budget niet zo groot is. Vrijdag voor vertrek wou ik mijn couponcode verzilveren en toen werkte de site niet. Dit heb ik een aantal keer geprobeerd, zelfs contact opgenomen met de klantenservice en er was inderdaad een storing. Nu moest ik wel het volle bedrag voor een enkeltje betalen en wat al een aanslag is op mijn budget. Nu vanmorgen heb ik het weer geprobeerd met allebei mijn couponcodes en wordt er gemeld dat de couponcodes niet geldig zijn. Even 25 euro in de prullenbak blijkbaar! Nu heb ik weer 2 nieuwe kaartjes gekocht met couponcodes en werken de codes weer niet! Dat is al 50 euro plus de 22 euro die ik heb moeten betalen om in Raalte te komen! Dit is gewoon belachelijk en een grote aanslag voor iemand met weinig inkomen!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 september 2019, 10:26

Goedemorgen Illona83 en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je dus meerdere keren tickets aangeschaft via Vakantieveilingen, maar blijken de code's die je van hen hebt gekregen niet te werken. Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat de code's niet werken, maar ik ben bang dat wij hier niet verantwoordelijk voor zijn gezien wij de tickets niet leveren. Als je de geldigheid van de code's nog extra gecontroleerd wilt hebben dan kun je hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice, maar als de code's geheel niet bekend voorkomen dan zul je contact op moeten nemen met Vakantieveilingen. Als zij je foutieve code's geven, dan zullen zij je ook moeten compenseren of voorzien van juiste code's.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Illona83 en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je dus meerdere keren tickets aangeschaft via Vakantieveilingen, maar blijken de code's die je van hen hebt gekregen niet te werken. Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat de code's niet werken, maar ik ben bang dat wij hier niet verantwoordelijk voor zijn gezien wij de tickets niet leveren. Als je de geldigheid van de code's nog extra gecontroleerd wilt hebben dan kun je hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice, maar als de code's geheel niet bekend voorkomen dan zul je contact op moeten nemen met Vakantieveilingen. Als zij je foutieve code's geven, dan zullen zij je ook moeten compenseren of voorzien van juiste code's.

Reageer