beantwoord

Couponcode werkt niet - wat nu?

• 6 mei 2019
  • 2 reacties
  • 403 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb 2 trein kaartjes via ticketveiling besteld heb 1 code geactiveert en de heen reis ingevoerd de terug reis wil echter niet lukken ondanks ik de codes toch goed ingevuld heb als andere coupon wil verzilveren staat er dat dit al gedaan is dus ik ontvang geen kaartje voor terug hoe kan dit oplossen.

Vriendelijke groet oscar ernest.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 mei 2019, 17:01

Goedemiddag Ossie en welkom bij de NS Community!

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat hoor je bij de de Vakantie Veilingen acties waarbij je twee enkeltjes krijgt ook werkelijk twee verschillende couponcode's te krijgen. Als je voor de heenreis de eerste couponcode hebt gebruikt, zou je voor de tweede reis de tweede couponcode moeten gebruiken.

Mocht dit niet lukken en er toch iets mis zijn met de code's zelf, dan kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat.Mijn collega's daar kunnen dan even mee kijken wat er precies aan de hand is.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Ossie en welkom bij de NS Community!

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat hoor je bij de de Vakantie Veilingen acties waarbij je twee enkeltjes krijgt ook werkelijk twee verschillende couponcode's te krijgen. Als je voor de heenreis de eerste couponcode hebt gebruikt, zou je voor de tweede reis de tweede couponcode moeten gebruiken.

Mocht dit niet lukken en er toch iets mis zijn met de code's zelf, dan kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat.Mijn collega's daar kunnen dan even mee kijken wat er precies aan de hand is.

voucher code cannot use

Reageer