beantwoord

couponcoude dagretour hema (verlopen)

• 23 november 2015
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo allemaal.

ik heb een dagretour met knakworst en cola van de hema. nu heb ik de coupon voor de hotdog en cola ontvangen maar niet mijn e-ticket? iemand die weet waar ik die vind?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 23 november 2015, 22:19

Na het verzilveren van de hemacode via Spoordeelwinkel krijg je een mail met de bon voor het eten met in de tekst een e-ticketcode. Die code moet je invoeren op de NS website om een e-ticket aan te maken.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo allemaal.

ik heb een dagretour met knakworst en cola van de hema. nu heb ik de coupon voor de hotdog en cola ontvangen maar niet mijn e-ticket? iemand die weet waar ik die vind?

Hallo Danielle en welkom op het NS Forum! Is het nog gelukt om de e-tickets uit te printen voor in de trein? Zo niet, dan wil ik je adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen voor je achterhalen wat het probleem is. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Reputatie 4
Badge
Na het verzilveren van de hemacode via Spoordeelwinkel krijg je een mail met de bon voor het eten met in de tekst een e-ticketcode. Die code moet je invoeren op de NS website om een e-ticket aan te maken.