beantwoord

Dagje Deventer (voucher koffie met cheesecake en/of killer brownie

• 27 september 2020
  • 16 reacties
  • 519 Bekeken

Gisteren (26-09) zijn we naar Deventer geweest waarbij we gebruik maakten van de NS aanbieding “dagretour Deventer inclusief koffie met cheesecake of killer brownie”. Toen we de koffie bestelden werd ons verteld dat we slechts twee euro korting kregen op de koffie terwijl de voucher duidelijk aangaf dat de koffie met cheesecake of killer brownie onderdeel van de aanbieding was. De dame aan de balie was onvermurwbaar dus we moesten € 9,90 bijbetalen. Dit hebben we bij al onze vorige reizen (Maastricht, Zwolle, Den Haag) nog nooit meegemaakt en de aanbieding is echt duidelijk. Ik heb hem drie keer nagelezen en mijn vrouw heeft het nog gezegd. Waarschuwing voor alle anderen die gebruik willen maken van dit dagje uit en een vraag aan de NS; waar kan ik die € 9,90 verhalen. Ben teleurgesteld terwijl Deventer wel een hele mooie stad is.

icon

Beste antwoord door iMark 27 september 2020, 22:18

Ik zou een heel vette klacht indienen bij de Spoordeelwinkel. Maar alleen wanneer ik aan alle voorwaarden had voldaan:

Gezien de uitvoerige instructie lijkt het alsof de Spoordeelwinkel op voorhand al uitgaat van problemen.

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien het een Spoordeelwinkel actie is, kun je het beste contact opnemen met de Spoordeelwinkel.

Badge +3

Ik vind € 9,90 voor een paar (killer) brownies best prijzig, en twee euro korting op een (blijkbaar hele speciale?) koffie ook, want wat mag die dan wel niet zonder korting kosten? 

Dan gaat het om Schiphol-prijzen bijna, die je natuurlijk in Deventer niet verwacht…

Contactopties onderaan op https://www.ns.nl/spoordeelwinkel want het staat er echt!

Meestal krijg je bij zulke aanbiedingen in de mail een losse (PDF) voucher met een streepjescode die ze kunnen scannen. Hadden jullie die?

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind € 9,90 voor een paar (killer) brownies best prijzig, en twee euro korting op een (blijkbaar hele speciale?) koffie ook, want wat mag die dan wel niet zonder korting kosten? 

Dan gaat het om Schiphol-prijzen bijna, die je natuurlijk in Deventer niet verwacht…

Contactopties onderaan op https://www.ns.nl/spoordeelwinkel want het staat er echt!

Meestal krijg je bij zulke aanbiedingen in de mail een losse (PDF) voucher met een streepjescode die ze kunnen scannen. Hadden jullie die?

@Robert B  €3,95 voor gebak en koffie vanaf €2,35 zijn normale prijzen. Maar een korting van €2 terwijl je recht hebt op koffie met gebak is niet de normale gang van zaken.

Volgens voorwaarden moet je voor bestellen voucher laten zien, hebben jullie dat gedaan? En hebben jullie de voucher ook afgegeven?

Badge +3

Noem het gerust normale prijzen, maar koffie of zelfs een kopje water op de ‘perfecte temperatuur bereid naar gelang de keuze van je theesmaak’ (en een zakje en schoteltje erbij) voor meer dan anderhalve euro, daar vind ik wel iets van.

Reputatie 7
Badge +3

Los van of het normale prijzen zijn, er staat dat Koffie met cheesecake of killer brownie inbegrepen is in de prijs van het ticket, dat is heel wat anders dan €2 korting. Dan kan het toch niet zo zijn dat je alsnog €9,90 moet betalen. 

Bij de voorwaarden staat dat je bij je bestelling aan moet geven dat je met deze NS-voucher wil afrekenen, dan zou dat ook het moment moeten zijn dan men zegt dat ze alleen €2 korting geven (wat dus totaal niet bij de aanbieding vermeld staat). Ik zou dan als zoiets gezegd wordt en men houdt vol, niet bestellen en weglopen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou een heel vette klacht indienen bij de Spoordeelwinkel. Maar alleen wanneer ik aan alle voorwaarden had voldaan:

Gezien de uitvoerige instructie lijkt het alsof de Spoordeelwinkel op voorhand al uitgaat van problemen.

Reputatie 5
Badge

Bij die AHtoGo is gewone cf 1,80.

Overal in DE waar ik de laatste tijd nogal eens ben heb je allerlei cf-ketens, ook veelal op staties, met gewone cf voor 1,30 of 1,20 of de speciale voor 1,60-1.80. DBservice stors en vele kleine winkeltje bieden vaak voor 1 eur bakkie pleur, maar dat is wel drinkbaar, maar niet echt heel goed. Dat bood overigens AhtoGo toen die en tijdje in DE zaten ook aan voor 1 eur. Dus robert heeft groot gelijk.

Tip, al eens eerder vermeld, maar er komen er steeds meer van: niet IN de statie maar net erbuiten, Coop of JumboTogo (of hoe het ook heet )bieden cf voor 1 eur (automaat) of 1,25 (JB) met diverse snek-gebak voor 1,25-1,50.

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mij is een discussie over de prijs van een kop koffie off-topic. De oorspronkelijke vragensteller @Peter dlmvE had immers al betaald voor zijn koffie via de aanbieding gekocht bij de Spoordeelwinkel.

We hebben helaas geen nadere toelichting ontvangen of hij alle instructies had opgevolgd over hoe de voucher te gebruiken.

Ik heb al zo vaak een voucher gebruikt dat de vraag niet op zijn plaats is. Op de voucher staat wat je ervoor krijgt en wat de voorwaarden zijn. Aan die voorwaarden heb ik, zoals in alle vorige gevallen, voldaan. Maar ik kreeg gewoon niet wat er op de voucher stond. Nl een koffie met cheesecake of killer brownie. Waarvan akte

Reputatie 7
Badge +3

Vraagje, op welk moment werd gezegd dat u maar €2 korting kreeg? Op het moment dat u het bij het bestellen aangaf dat u deze voucher had of pas later bij afrekenen? 

Reputatie 5

Misschien was de bediening even vergeten de 7 dagen oude koffie en de 3 weken oude killer brownie in de magnetron te zetten en kreeg je vers gezette koffie en een vers gebakken brownie. Dat zou het prijsverschil kunnen verklaren….. De horeca heeft het moeilijk… dus iets gratis…. kan niet. De klant is altijd de pineut……

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb al zo vaak een voucher gebruikt dat de vraag niet op zijn plaats is. Op de voucher staat wat je ervoor krijgt en wat de voorwaarden zijn. Aan die voorwaarden heb ik, zoals in alle vorige gevallen, voldaan. Maar ik kreeg gewoon niet wat er op de voucher stond. Nl een koffie met cheesecake of killer brownie. Waarvan akte

Waarom is het vragen naar de bekendheid met het gebruik van de voucher niet op zijn plaats? U heeft in totaal 4 keer een reactie geplaatst in deze community. Het is voor lezers onmogelijk om uit die reacties op te maken of u bekend met het gebruik van de aanbiedingen uit de Spoordeelwinkel.

In dit geval was u beter bekend met de voorwaarden dan het personeel van de Coffee Company in Deventer. Maar er zijn genoeg voorbeelden in deze community van reizigers die totaal niet wisten wat de voorwaarden waren van het ticket of dienst die ze gekocht hadden.

P.S. Ook zonder vet zijn uw reacties prima leesbaar.

Reputatie 7
Badge +1

Waarom is het vragen naar de bekendheid met het gebruik van de voucher niet op zijn plaats? U heeft in totaal 4 keer een reactie geplaatst in deze community. Het is voor lezers onmogelijk om uit die reacties op te maken of u bekend met het gebruik van de aanbiedingen uit de Spoordeelwinkel.

Er staat in de openingspost:

Dit hebben we bij al onze vorige reizen (Maastricht, Zwolle, Den Haag) nog nooit meegemaakt en de aanbieding is echt duidelijk.

Je kan dus hieruit opmaken dat Peter dlmvE al vaker van soortgelijke aanbiedingen gebruik heeft gemaakt. De voorwaarden voor een Dagretour + koffie met gebak zijn bij alle aanbiedingen hetzelfde, enkel welk gebak en welke warme drank je mag kiezen kan verschillen per aanbieding. 

Reputatie 6

Ik zou een klacht indienen bij zowel de Spoordeelwinkel en de zaak waar u niet kreeg waar u recht op had volgens de voucher. Ik neem aan dat het om de Chocolate Factory ging?

Reputatie 7
Badge +3

M.a.w. je hebt daar niet de koffie gedronken en het gebak gegeten wat op de voucher stond? Of bedoel je dat je het wel gekregen hebt maar tegen extra betaling.

Reputatie 7
Badge +3

Er staat in de openingspost:

Dit hebben we bij al onze vorige reizen (Maastricht, Zwolle, Den Haag) nog nooit meegemaakt en de aanbieding is echt duidelijk.

Je kan dus hieruit opmaken dat Peter dlmvE al vaker van soortgelijke aanbiedingen gebruik heeft gemaakt. De voorwaarden voor een Dagretour + koffie met gebak zijn bij alle aanbiedingen hetzelfde, enkel welk gebak en welke warme drank je mag kiezen kan verschillen per aanbieding. 

Ik heb die openingspost blijkbaar slecht gelezen. Excuses.

Reageer