beantwoord

Dagje uit naar keuze

• 28 januari 2020
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Bij het Dagje uit naar keuze (https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/landelijkedeal-2eklas.html) staat dat je voor €24 2x enkele reis (2e klas) kan kopen. Is het mogelijk om die 2 tickets ook te gebruiken voor 2 personen enkele reis, inplaats van retour voor 1 persoon?

icon

Beste antwoord door MoDe 28 januari 2020, 14:35

Dat mag normaal bij twee enkele reizen als aanbieding, maar ik zie de aanbieding niet. Er zijn zo te zien alleen dagretours en die mag u niet voor twee personen gebruiken.

Welke aanbieding bedoelt u precies?

Bij doorklikken op bestellen krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor retour €19 en 2 enkele reizen €24

De enkele reizen mogen ook door 2 personen gebruikt worden. Let op! Er is bij e-tickets geen restitutie of wijziging mogelijk. Verzilver de codes dus niet ruim van te voren.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat mag normaal bij twee enkele reizen als aanbieding, maar ik zie de aanbieding niet. Er zijn zo te zien alleen dagretours en die mag u niet voor twee personen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +3

Bij doorklikken op bestellen krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor retour €19 en 2 enkele reizen €24

De enkele reizen mogen ook door 2 personen gebruikt worden. Let op! Er is bij e-tickets geen restitutie of wijziging mogelijk. Verzilver de codes dus niet ruim van te voren.

Hallo Jorntc en welkom bij de NS Community. 

Zoals MoDe al aangeeft is het mogelijk om de enkele reizen op 2 verschillende personen te zetten. Wat je wilt is dus mogelijk! 

Bedankt voor de snelle antwoorden, mijn vraag is beantwoord. 

Reageer