beantwoord

Dagkaart € 12,50

• 19 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Vraag 1:Heb 2 verschillende codes ontvangen, kan ik nu 4 dagkaarten bestellen?
Vraag 2: Wil 2 dagkaarten aan mijn partner geven en op verschillende dagen reizen. Moet ik die dan laden op HAAR OV chipkaart. Blijven die produkten na in -en uitchecken op de OV chipkaart staan of vervalt er 1 na de eerste reisdag?
icon

Beste antwoord door Iris NS 19 oktober 2017, 22:00

Excuses, ERL. Je hebt gelijk. Je krijgt door middel van de codes korting op deze dagkaarten.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Etienne en welkom op het NS Serviceforum,

Ik durf nog even geen antwoord te geven, maar heb het vermoeden dat je het over de vaste klanten actie hebt. Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. In de mail kan je op de link klikken om deze te bestellen. De kortingscode kan eenmalig gebruikt worden, maar zoals al aangegeven in de mail mag je er meerdere bestellen met deze code. Deze actie kan ook op een OV-chipkaart worden geladen.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 2
Hallo Etienne De kortingscode kan eenmalig gebruikt worden, maar zoals al aangegeven in de mail mag je er meerdere bestellen met deze code.
Dit klopt niet, per couponcode kan 1 dagkaart besteld worden. Dus met 2 codes kunnen maximaal 2 dagkaarten besteld worden.

Excuses, ERL. Je hebt gelijk. Je krijgt door middel van de codes korting op deze dagkaarten.

Reageer