beantwoord

dagkaart 12,50: geen toeslag 2-1 mogelijk

• 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik kocht via de emailaanbieding een e-ticket dagkaart á 12,50 (Dagkaart
Exclusieve aanbieding voor abonnementhouders) voor een reis op 17/3. Op de bestelpagina (onderstaand de link) lees ik bij 'veelgestelde vragen': "Mag ik er een Toeslag 2-1 bij kopen? Ja, dat mag." Ik wil 1e klas reizen en op het station het toeslagkaartje kopen. Echter: in de automaat blijkt dit product niet voor te komen, ook de medewerker die ik belde en die met mij meekeek in de automaat kon niet helpen. Ik heb toen maar 1e klas gereisd met mijn OV-chipkaart. De dagkaart is dus ongebruikt. Graag aanpassing van de informatie en restitutie van mijn aankoop.

LINK NAAR DE FOUTIEVE INFORMATIE: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-maart-1702118?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=vkvm09032017-dagkaart&TRNSC=449294&TRNSP=0979988032514103438801958&C_CODE=C01071&Type=com
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 maart 2017, 14:59

Het is al eerder op dit forum opgemerkt dat het niet mogelijk is deze Dagkaart te upgraden naar de 1e klas, hoewel de website aangeeft dat het wel kan. De informatie op de website is dus onjuist en zou door NS zo snel mogelijk moeten worden aangepast.

Voor restitutie van de dagkaart raad ik u aan direct contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Het is al eerder op dit forum opgemerkt dat het niet mogelijk is deze Dagkaart te upgraden naar de 1e klas, hoewel de website aangeeft dat het wel kan. De informatie op de website is dus onjuist en zou door NS zo snel mogelijk moeten worden aangepast.

Voor restitutie van de dagkaart raad ik u aan direct contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Reageer