beantwoord

Dagkaart (3-seizoenen) wil niet pakken

• 22 februari 2019
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo goedemorgen, ik heb een 3-seizoenen dagkaart gekocht. Het eerste kaartje heb ik zonder problemen kunnen verzilveren. Bij de 2de lukt dit niet. Bij het invullen van de 3 invulvelden (datum, van en naar) sprint hij over naar een nieuw scherm, maar in plaats van dat het ticket verzilverd is, krijg ik weer lege invulvelden. Ik probeer het al sinds gisteren. Ik heb het geprobeerd met een andere browser, mijn telefoon, maar niets lijkt te lukken. Is er iets aan de hand? Het ticket is echt voor deze periode en de stations zijn allen bestaand. Met vriendelijke groet, Stephanie
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 februari 2019, 12:01

Hallo Stephontheroad en welkom bij de NS Community.

Zoals Vareo al aangeeft zijn er problemen geweest bij het verzilveren van deze tickets. Je kunt contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Doe dit bij voorkeur via Sociale Media of telefonisch voor een snelle afhandeling.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Er schijnt een storing te zijn. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice.
Ok, bedankt Vareo!
Hallo Stephontheroad en welkom bij de NS Community.

Zoals Vareo al aangeeft zijn er problemen geweest bij het verzilveren van deze tickets. Je kunt contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Doe dit bij voorkeur via Sociale Media of telefonisch voor een snelle afhandeling.

Reageer