beantwoord

Dagkaart

• 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Via een persoonlijke aanbieding van ns heb ik een dagkaart van 12,50 gekocht. Deze kaart is nog 8 dagen geldig.
Door omstandigheden ben ik de komende 4 weken niet in de gelegenheid om te reizen.
Ik zou graag willen weten of er ook een mogelijkheid is dat u voor mij de datum een maand verder zet.
Hoor graag, alvast bedankt voor de hulp
icon

Beste antwoord door Chiel NS 25 januari 2017, 15:18

Hoi Marina1806, welkom op het forum.

Wat vervelend dat je de komende tijd geen gebruik van de dagkaarten kan maken. Ik snap dat er iets tussen kan komen, maar helaas kunnen wij de geldigheidsdatum van de dagkaarten niet verschuiven.

Als je je naam nog niet hebt ingevuld voor het kaartje, kan iemand anders eventueel nog wel op deze kaart reizen. Misschien ken je iemand die de komende tijd nog wel gebruik wil maken van deze dagkaart?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Marina1806, welkom op het forum.

Wat vervelend dat je de komende tijd geen gebruik van de dagkaarten kan maken. Ik snap dat er iets tussen kan komen, maar helaas kunnen wij de geldigheidsdatum van de dagkaarten niet verschuiven.

Als je je naam nog niet hebt ingevuld voor het kaartje, kan iemand anders eventueel nog wel op deze kaart reizen. Misschien ken je iemand die de komende tijd nog wel gebruik wil maken van deze dagkaart?

Reageer