beantwoord

dagkaart

• 23 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Als ik een dagkaart heb die rijdt tussen A en C. En ik check uit bij B en later check ik daar ook weer in om door te gaan naar C. Ziet hij dit laatste dan als mijn terugreis omdat ik uit- en ingecheckt heb. Of ziet hij het pas als ik echt mijn eindbestemming (C, die op mijn dagkaart staat) heb uitgecheckt en dan daar weer in check.
icon

Beste antwoord door klant_Jac 23 oktober 2017, 20:39

Welkom Sietske,
een dagkaart is vrij reizen binnen de geldigheidsdag en -tijden. Dus de almachtige HIJ ziet niets. Je kunt urenlang in- en uitchecken, totdat je polsen er moe van zijn. ;)

Of heb je geen "dagkaart" maar een retour kaartje van A naar C, of zo?
Als dat een zgn. e-ticket is, kan je op elk station onderweg uit- en inchecken, zonder probemen. Als het een zgn. OVchip is, mag je niet lander dan 35 minuten onderweg het station verlaten.

Controleer wel of je in de spitstijden mag reizen. Anders krijg je problemen met "poortjes" en conducteurs.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Welkom Sietske,
een dagkaart is vrij reizen binnen de geldigheidsdag en -tijden. Dus de almachtige HIJ ziet niets. Je kunt urenlang in- en uitchecken, totdat je polsen er moe van zijn. ;)

Of heb je geen "dagkaart" maar een retour kaartje van A naar C, of zo?
Als dat een zgn. e-ticket is, kan je op elk station onderweg uit- en inchecken, zonder probemen. Als het een zgn. OVchip is, mag je niet lander dan 35 minuten onderweg het station verlaten.

Controleer wel of je in de spitstijden mag reizen. Anders krijg je problemen met "poortjes" en conducteurs.
Top, heel erg bedankt

Reageer