beantwoord

Dagkaart aanbieding

• 10 februari 2017
  • 31 reacties
  • 2900 Bekeken

Van de NS een dagkaart ( geen meereiskaart) ontvangen . Aan te schaffen voor de prijs van € 12,50
Is deze dagkaart persoonlijk of kan ik ook iemand meenemen op deze dagkaart?
Deze dagkaart is voor de 2e klasse. Ik heb een voordeel uren abonnement voor 1e klasse. Als het antwoord op mijn vraag positief is, mag mijn gast dan met mij mee in de 1e klasse?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 11 februari 2017, 13:51

2-1 toeslag is niet van toepassing en de actie is alleen naar abonnementshouders gestuurd, maar zij mogen deze gewoon weggeven. Dus ook niet-abonnementshouders kunnen er gebruik van maken.
Bekijk origineel

31 reacties

Ik zoek even uit hoe het precies zit. Volgens onze site is de actie combineerbaar met een 2-1 upgrade, maar ik vraag dit na.
Het lukt niet om door bijbetaling bij het bestellen, deze kaart van 2e klasse naar 1e klasse te upgraden.
Moet dat dan via het loket o.d.?
Zoals mijn collega Klaas-Jan al aangeeft is het niet mogelijk om deze actie om te zetten naar een eerste klasse Dagkaart. Deze actie is ook niet geldig in combinatie met een 2-1 toeslag. Het is alleen in de tweede klasse te gebruiken.
De dagkaart-aanbieding door de NS en alleen voor NS-abonnementhouders ad 12,50 is een dagkaart voor de 2e klasse. Bij de rubriek veel gestelde vragen bij deze aanbieding wordt expliciet vermeld dat het bijkopen van een toeslag 2-1 is TOEGESTAAN !!!!! Dat was trouwens altijd al zo bij deze aanbieding voor NS-abonnementhouders. De NS heeft deze dagkaart-aanbieding in het verleden namelijk wel vaker gedaan. Dus beste moderators: u zegt iets anders dan wat de NS schrijft bij deze aanbieding van dagkaarten voor abonnementhouders. (Wellicht bent u in de war met de dagkaartaanbiedingen bij het Kruidvat etc. Daar staat expliciet bij vermeld dat alleen in de 2e klasse gereisd mag worden.)
Dus blijft nu nog steeds de vraag : hoe schaf ik mij die toegestane toeslag 2-1 bij deze dagkaart aan ? Hoe doe ik dat ?
Ik moet je toch corrigeren vijfeeneen. De Dagkaart Voordeeluren die middels de vaste klanten actie te verkrijgen is voor €12,50 is niet geldig in combinatie met een Toeslag 2-1

Correctie: De Dagkaart is wel geldig met een Toeslag 2-1.
Waarom zeg je dit nou ??? Kijk nou eerst eens wat de NS zelf schrijft in de rubriek veelgestelde vragen bij deze aanbieding !!! Het staat er klip en klaar : toeslag 2-1 is toegestaan. !!!!!!!!
In de interne voorwaarden staat vermeld dat het ticket niet geldig is in combinatie met Toeslag 2 - 1. Kun je een linkje posten van waar op de site staat dat dit wel zo is? Of een print screen?
Ik hoop dat het zo lukt.
Zie dus in de rubriek veel gestelde vragen
Dankjewel, ik heb de link even weggehaald aangezien deze alleen voor abonnementhouders bedoeld is. Ik zie inderdaad staan dat het wel te combineren is met een Toeslag 2-1. Je kunt deze informatie op de website aanhouden en ik zal de antwoorden aanpassen.
Reputatie 4
Badge
Dankjewel, ik heb de link even weggehaald aangezien deze alleen voor abonnementhouders bedoelt is. Ik zie inderdaad staan dat het wel te combineren is met een Toeslag 2-1. Je kunt deze informatie op de website aanhouden en ik zal de antwoorden aanpassen.

Je kunt de link op je eigen sites wel weghalen maar het internet is groter dan ns.nl, die link ligt dus elke actie opnieuw te grabbel op tig kortingssites zoals bijv. pepper.com. Waarom gaan jullie niet terug naar de tijd van het versturen van eenmalig bruikbare codes, dat werkte prima.
Je hebt een punt Gert-Jan, maar we willen ook graag meer richting een stukje self-service. En veel reizigers missen mailtjes van ons.
Zoals in de andere topic aangegeven ga ik proberen vandaag nog duidelijkheid te creëren over de voorwaarden.
Dankjewel, ik heb de link even weggehaald aangezien deze alleen voor abonnementhouders bedoeld is. Ik zie inderdaad staan dat het wel te combineren is met een Toeslag 2-1. Je kunt deze informatie op de website aanhouden en ik zal de antwoorden aanpassen.

Jouw eerste reactie is nog niet aangepast.
2-1 toeslag is niet van toepassing en de actie is alleen naar abonnementshouders gestuurd, maar zij mogen deze gewoon weggeven. Dus ook niet-abonnementshouders kunnen er gebruik van maken.
Reputatie 1

Wordt dan ook de regel dat het wel mag bij veelgestelde vragen weggehaald?? Anders kun je ze dus nog zo gewoon bestellen,en upgraden.
We passen onze website zo snel mogelijk aan Marieke. Terechte opmerking.
Wanneer wordt jullie afdeling aangepast die maar elke keer de mist ingaat bij acties met de communicatie ?

Nu is weer dezelfde onduidelijkheid ontstaan als bij de geldigheid van de AH en Kruidvatkaartjes op feestdagen.

Het hele topic kan wel verwijderd worden, want eerst mag het niet , daarna moeten we de website aanhouden en daarna mag het weer niet....

Reacties 1 en 3 zijn ook in tegenspraak met elkaar (Zoals mijn collega al KJ al aangaf, is het niet mogelijk, nee dat gaf KJ juist helemaal niet aan)

En volgens reactie 9 mag het weer wel.......
Naast het gehannes met onjuiste informatie, blijft natuurlijk ook de vraag: waarom is een toeslag voor 1e klas niet mogelijk? Onlangs geprofiteerd van een soortgelijke actie via Dagblad Trouw, waar die keus wèl mogelijk was (tot mijn grote tevredenheid).
Reputatie 7
Badge +3
2-1 toeslag is niet van toepassing en de actie is alleen naar abonnementshouders gestuurd, maar zij mogen deze gewoon weggeven. Dus ook niet-abonnementshouders kunnen er gebruik van maken. Welke actie? Niets ontvangen, al ca.40 jaar klant en al tig jaren voordeelurenabonnement
Ik ook niet, maar via de link in een ander topic heb ik ze toch besteld ! Ook VDU klant.
Reputatie 1
2-1 toeslag is niet van toepassing en de actie is alleen naar abonnementshouders gestuurd, maar zij mogen deze gewoon weggeven. Dus ook niet-abonnementshouders kunnen er gebruik van maken. Welke actie? Niets ontvangen, al ca.40 jaar klant en al tig jaren voordeelurenabonnement

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-februari-1901007
Reputatie 4
Badge
Voor 8,50 euro is er toch een soort van eerste klas upgrade mogelijk. Want voor 21 euro koop je een 1e klas dagkaart, geldig na 9 uur en geldig tot en met maart.

http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/treinpakkers/product/dagkaart

Reis je in het weekend, dan zijn ze wat goedkoper wanneer je ze per 2 bestelt.

http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/treinpakkers/product/weekend-dagkaart
Nuttige informatie! Bedankt.
Reputatie 1
We passen onze website zo snel mogelijk aan Marieke. Terechte opmerking.

Nog steeds vermeld dat upgrade 2-1 mogelijk is. Wat gebeurt er als ik vandaag zo'n kaartje koop en gewoon upgrade ??? Staat toch duidelijk vermeld dat dit mag bij "veelgestelde vragen" ?
Blijft nog de onbeantwoorde vraag: Waarom is die upgrade 2>1 niet mogelijk bij deze dagkaart aanbieding???

Reageer