beantwoord

Dagkaart aanbieding

• 10 februari 2017
  • 31 reacties
  • 2900 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Update: Deze is wel te combineren met de Valentijnsactie, dit is een uitzondering op de regel die wij normaal gesproken hanteren. Ik heb dit in dit topic ook laten weten, mocht je meer duidelijkheid willen.
Het gaat hier toch niet over de Valentijnsactie maar over een gewone upgrade.

Het blijft wat onduidelijk, het antwoord is in elk geval nog steeds gemarkeerd als Nee.
Reputatie 4
Badge
Klopt het gaat hier niet over het Valentijnscadeau maar over de onmogelijkheid om bij een abonnementhouders aanbieding op ns.nl een upgrade te kopen terwijl dat op spoordeelwinkel.nl wel altijd kan.
Badge +3
Ik had graag een klasseverhoging 2-1 kunnen kopen. Maar ik kan de aanbieding nu mooi gebruiken voor het afscheid van de Hoekse Lijn op 31 maart 2017.

Toch blijft het vreemd dat deze aanbiedingen bestaan en daarmee de reguliere tarieven van NS ondergraven. Een retour van Hilversum naar Hoek van Holland met 40% korting zou me €20,60 gekost hebben. De conclusie zou moeten zijn dat de tarieven in de voordeeluren structureel te hoog zijn en dat NS allerlei aanbiedingen moet inzetten om mensen de trein in te krijgen. Het lijkt me marketing uit het jaar nul.
Reputatie 4
Blijkbaar is het nu niet meer mogelijk om een toeslag te kopen bij deze actie, jammer dat dit tussendoor is gewijzigd.
Zoals mijn collega Klaas Jan aangeeft is het inderdaad niet mogelijk om de toeslag aan te schaffen in combinatie met deze kaart. Excuses voor de verwarring.

Reageer