beantwoord

Dagkaart aanbieding

• 9 maart 2017
  • 6 reacties
  • 408 Bekeken

Mijn man kreeg een aanbieding voor een dagkaart van € 12,50. Wij hebben beiden een voordeelurenkaart met keuzedagen maar deze aanbieding is een leuk extraatje. Kan hij voor mij ook zo'n dagkaart bestellen? Of: kan ik op korte termijn ook dit aanbod verwachten?
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 9 maart 2017, 13:32

Je kunt meerdere aanschaffen. Ze staan niet op naam dus je kunt ze zelf ook gebruiken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Oma Thea, heeft u NSExtra aan staan? Dan is de kans groter dat u ook aanbiedingen krijgt. U kunt het regelen op Mijn NS, dan mijn produkten en dan ziet u het wel staan.

Ik kan niet overzien of u dit aanbod nog krijgt of niet. Actiekaartjes worden doorgaans niet aan iedereen verstuurd, u kunt geluk of pech hebben. Dat u het niet heeft gekregen betekent niet dat u door een fout benadeeld bent.
Dank u wel voor de reactie.
Ik heb inderdaad NSExtra aan staan.
Mijn man kan meerdere kaarten kopen, maar we denken dat het alleen kaartjes voor hemzelf betreft!
Ik heb ook de aanbieding ontvangen en er staat in de mail "een Dagkaart voor slechts € 12,50 per stuk. U kunt er ook meerdere kopen". Dat geldt dus alleen voor de ontvanger van de aanbieding?
Je kunt meerdere aanschaffen. Ze staan niet op naam dus je kunt ze zelf ook gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Dank u wel voor de reactie.
Ik heb inderdaad NSExtra aan staan.
Mijn man kan meerdere kaarten kopen, maar we denken dat het alleen kaartjes voor hemzelf betreft!

U mag er ook mee reizen.

Edit: Yvonne was sneller.
Bedankt! Dan weet ik genoeg voor nu.

Reageer