Dagkaart actie NS

• 1 maart 2017
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Dagkaart gekocht/ betaald en volgens NS medewerker ""ergens blijven hangen"""en niet op ov chipkaart gezet!
Moest nu dagkaart van E 52,60 aanschaffen en krijg niet mijn geld terug!
Krijg, NIKS KRIJGEN"""nieuwe dagkaart, want daar heb ik wel al """E 52, 60 "" voor betaald!
Diefstal is dit!!!

7 reacties

Hallo @puinhoop2,

Vervelend om te lezen dat je je geld niet terugkrijgt. Ik kijk deze situatie graag in het systeem voor je na.

Kan je mij je ordernummer, postcode, huisnummer, voorletter/achternaam en geboortedatum sturen? Dat mag je doen via een priv├ębericht. Dat stuur je door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.

P.s. Ik heb je andere topic verwijderd, omdat je een dubbele topic had.
Ik heb voor @puinhoop2 de situatie nagekeken. Het blijkt dat zij het kaartje waarmee extra kosten zijn gemaakt, niet meer in haar bezit heeft. Hierdoor kan ik geen restitutie uitbetalen.
Even ter info/ aanvulling voor de forum lezers.....

NS heeft WEL geld voor de dagkaart van mijn rekening afgeschreven maar NIET geleverd, cq op ov-chipkaart gezet, mij ook niet gemaild dat er iets niet goed is gegaan,, zoals NS het noemt.... is ergens blijven hangen.... bij NS!
Vandaar dat ik op station erachter kwam dat de bestelde kaartje niet op ov stond..... dat is de reden dat ik extra kosten moest maken!
Heb zelf aktie moeten ondernemen met resultaat ... zie Wouter NS ...
GEEN RESTITUTIE!
Bedankt NS, zo kan ik ook " ACTIE DAGKAARTEN " aanbieden!
DE ENIGE DIE ER BETER VAN WORDT IS NS ZELF!
Reputatie 4
Badge
Het is toch niet heel vreemd dat NS bewijs wil hebben dat je een nieuwe dagkaart hebt gekocht? Die moet je dan niet na je reis zomaar weggooien.
Idd niet heel vreemd......dat is mijn fout, per ongeluk met afval na reis weggegooid, vrees ik!

Maar wat wel vreemd is dat....
Als NS Fout maakt , en ik mijn betaalde/bestelde kaartje niet na betalingontvang op ov kaart ...
Zoals NS meld; ....het ergens is blijven hangen!?!?!?
Dan is het wel aceptabel?!?!???
Ik snap dat je niet blij bent met dit antwoord. Helaas kan ik geen kaartje vergoeden als er geen 'bewijs' is. Van mijn collega heb ik begrepen dat de rest wel is opgelost. Excuus voor het ongemak.
Idd niet heel vreemd......dat is mijn fout, per ongeluk met afval na reis weggegooid, vrees ik!

Maar wat wel vreemd is dat....
Als NS Fout maakt , en ik mijn betaalde/bestelde kaartje niet na betalingontvang op ov kaart ...
Zoals NS meld; ....het ergens is blijven hangen!?!?!?
Dan is het wel aceptabel?!?!???

Heb je het bedrag niet gepind ?

Dat kan je wellicht als bewijs gebruiken..

Reageer