beantwoord

Dagkaart AH. 2e paasdag, morgen dus: bruikbaar?

• 16 april 2017
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

In mijn zoektocht naar een antwoord zie ik mbt de paasdagen topics van 3 jaar geleden, dus niet up to date.
Kan iemand mij vertellen of de ah dagkaart morgen vóór 9uur geldig is? Het is een feestdag maar op het kaartje zie ik niets over gebruik tijdens feestdagen staan. Wel staat er expliciet vermeld dat hij niet geldig is op Koningsdag. (Geldig op ma tm vrijdag na 9 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig)
Ik vermoed dat het antwoord negatief is, dus niet reizen voor 9 uur?
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 april 2017, 13:32

Deze kwestie is de afgelopen weken uitgebreid besproken in dit topic en uiteindelijk schreef een moderator (medewerker van NS) er het volgende over:

de dagkaarten van AH zijn te gebruiken vóór 08.55 op maandag en je kunt ook vóór die tijd inchecken.
U kunt met uw dagkaart van Albert Heijn dus de hele dag reizen op Tweede Paasdag.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Deze kwestie is de afgelopen weken uitgebreid besproken in dit topic en uiteindelijk schreef een moderator (medewerker van NS) er het volgende over:

de dagkaarten van AH zijn te gebruiken vóór 08.55 op maandag en je kunt ook vóór die tijd inchecken.
U kunt met uw dagkaart van Albert Heijn dus de hele dag reizen op Tweede Paasdag.
Oh inderdaad, in dat hemelvaart topic had ik niet gekeken. Dank je wel! Het antwoord is positief maar wat duurde het lang voordat de ns moderator het met (enige) zekerheid durft te zeggen.... Morgen maar proberen of de poortjes werkelijk open gaan om 8 uur.
Dank

Reageer