beantwoord

Dagkaart AH koffie

• 21 april 2017
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

Ik ga morgen naar Maastricht met een dagkaart van Albert heijn waar je ook een gratis kop koffie bij krijgt. Nou vraag ik me af of ik alleen een kop gewone koffie gratis krijg of da't ik ook bijvoorbeeld een cappuccino kan halen met deze coupon.
icon

Beste antwoord door Iris132 22 april 2017, 10:21

Ik heb inmiddels de heenreis achter me liggen en heb net bij de ah to go gevraagd hoe de bon werkt. Werd mij heel vlot uitgelegd dat alle warme dranken met deze bon gratis zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb gezocht en gezocht, maar kan het niet vinden Iris. Dit ligt echt bij Albert Heijn en je zal het dus moeten ervaren morgen. Laat je ons weten wat er mogelijk was? Fijne treinreis gewenst.
Ik had zelf ook al even gezocht en kon het idd ook niet vinden. Ik zie morgen wel wat de mogelijkheden zijn enog zal dan even laten weten wat er mogelijk was. Bedankt voor de vlotte reactie!
Reputatie 7
Het is afhankelijk van de prijs van cappuccino. Mijn ervaring is als die even duur is als normale koffie het geen probleem is. Soms moet je bijbetalen. Ik kan geen sluitend antwoord geven, maar probeer het 🙂
Reputatie 5
Badge
Volgens mij werkt de bon bij iedere warme drank. 🙂 Dat is het idee dat ik heb.
Ik heb inmiddels de heenreis achter me liggen en heb net bij de ah to go gevraagd hoe de bon werkt. Werd mij heel vlot uitgelegd dat alle warme dranken met deze bon gratis zijn.
Fijn om te horen Iris, ik hoop dat je hebt genoten van je reis en de cappuccino 🙂

Reageer