beantwoord

Dagkaart Dag Daluren

• 17 oktober 2017
  • 79 reacties
  • 3406 Bekeken

Toon eerste bericht

79 reacties

Badge +3
Goh,

Was daar echt Rover een een reminder naar een EU verordening voor nodig om de NS te overtuigen dat die voorwaarde "ook bij vertraging" niet zo slim bedacht was?

Ik ga even het nieuwe topic checken.. 😛
Reputatie 2
Ik denk dat het een combinatie is geweest, van Rover, ons artikel, maatschappij voor beter OV en reacties op dit forum en op facebook/twitter, die NS tot nader inzicht hebben gebracht.
Reputatie 7
In het nieuwe topic heb ik inderdaad aangegeven dat het stukje 'ook bij vertraging dien je uit te stappen e.d.' niet haalbaar was. Daarom is dit ook uit de voorwaarden gehaald, daar heeft vooral dit topic aan bijgedragen.
Reputatie 2
Het probleem ontstaat niet zo zeer als een trein vertraagd is maar bij (oncontroleerbare) gemiste overstappen.

Klopt, want hoe vaak gebeurt het dat je 1,5 minuut voor vertrek komt aanhollen en de conducteur, PATS-BOEM de deur voor je snufferd dichtgooit. Ik maak te Nijmegen-Goffert zo vaak mee dat de trein 1 minuut te vroeg begint te rijden, waardoor de trein in de richting Nijmegen al snel in de remmen moet, omdat de Intercity richting Roosendaal nog niet weg is en het baanvak nog gestremd is, (simpel op te lossen door de trien naar Roosendaal van spoor 4b te laten vertrekken, het perron is rond die tijd toch leeg!). Ik pleit ook voor een vertrek richting Nijmegen van xx:11 en xx:41.

Reageer