beantwoord

Dagkaart datum

• 11 augustus 2017
  • 18 reacties
  • 506 Bekeken

Via een persoonlijke aanbieding van NS wil ik een dagkaart van 12,50 kopen.
Deze aanbieding loopt tot 26-08-2017 en de dagkaart kan dan worden gebruikt tot 31-10-2017.

De bestelpagina toont bij de reisdatum alleen de opties Vandaag, Morgen of Selecteer een datum.

Hierover met de klantenservice gebeld en gevraagd of persee een datum moet worden geselecteerd of dat deze kaart ook zonder datum kan worden gekocht en dan op dag van reizen wordt geactiveert, ala de dagkaarten van AH/Kruidvat/Blokker.

Volgens de klantenservice moet ook de optie "Datum later opgeven" zichtbaar zijn.

Hoe zit dit voor deze dagkaart?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 augustus 2017, 15:53

Ik heb tot op heden nog geen bericht ontvangen van VVerweij. Mocht er alsnog behoefte aan zijn om het een en ander te controleren mag dit alsnog gedaan worden.

Voor de meelezers: Deze actie hoort de mogelijkheid te hebben om de datum later in te vullen. Mocht dit niet het geval zijn en er hierdoor problemen ontstaan met de aanschaf of het gebruik van dit ticket, neem dan even contact op met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

18 reacties

Hallo VVerweij, welkom op het NS Serviceforum.

Dat is vreemd! Bij deze actie zou je nog steeds de optie moeten hebben om de datum later in te vullen. We gaan er graag achteraan wat er precies aan de hand is. Zou je ons daarvoor de e-mail die je hebt gekregen kunnen doorsturen naar ons? Dan kunnen we via jouw persoonlijke link kijken wat er precies aan de hand is. Ik stuur je een privébericht met het adres waar je dit naartoe kan sturen.
Badge +3
Je zit waarschijnlijk al op de verzilverpagina. Dan moet je inderdaad (na het ingeven van je couponcode) een reisdatum kiezen en vervolgens je kaartje printen of op telefoon of je ov-chipkaart laden. Je kunt dat het beste pas doen zodra je zeker weet op welke dag je gaat reizen, dat kan ook later (tot 31-10-2017 dus).

Of heb je helemaal nog niet betaald?
Ik heb tot op heden nog geen bericht ontvangen van VVerweij. Mocht er alsnog behoefte aan zijn om het een en ander te controleren mag dit alsnog gedaan worden.

Voor de meelezers: Deze actie hoort de mogelijkheid te hebben om de datum later in te vullen. Mocht dit niet het geval zijn en er hierdoor problemen ontstaan met de aanschaf of het gebruik van dit ticket, neem dan even contact op met onze Klantenservice.
Hi! I have a question regarding the same Actie. Is it possible to buy the ticket for somebody else, who does not have NS Abonnament?

Thank you!
Hello iskra, welcome to the NS Serviceforum. It is possible to buy the ticket and give it to someone else as a gift who does not have a subscription.
Hello iskra, welcome to the NS Serviceforum. It is possible to buy the ticket and give it to someone else as a gift who does not have a subscription.

Thanks a lot for the response!

And is there a limit on the number of cards I can use myself and/or gift to a friend?
No, there is no limit.
Goedemorgen,
Ook ik krijg niet de optie om later een datum te kiezen als ik via de link in mijn mail de dagkaart van 12.50 wil bestellen. Ik hoor graag hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen. alvast bedankt! groeten,
Stephanie
Hallo snakesteph! Je mag hier gewoon een nieuw topic voor starten hoor 🙂. Bij het bestellen krijg je nog niet de optie 'een datum kiezen'. Wanneer je de bestelling hebt afgerond en dus de betaling hebt gedaan, krijg je een couponcode. Deze kun je hier invullen en daar kies je dan uiteindelijk je datum, wanneer je de datum van reizen weet uiteraard. Laat je weten of het gelukt is?
Beste Arnold,
Bij het bestellen moet ik een datum kiezen, anders kan ik niet afrekenen. Ik heb dus nu een dagkaartje betaald voor morgen waar ik de datum niet meer van kan wijzigen...
Ah! Excuses, dan heb ik me vergist. In dat geval raad ik je aan om het advies van Stijn te volgen: "Deze actie hoort de mogelijkheid te hebben om de datum later in te vullen. Mocht dit niet het geval zijn en er hierdoor problemen ontstaan met de aanschaf of het gebruik van dit ticket, neem dan even contact op met onze Klantenservice."
Badge +3
Ik heb het even gecontroleerd en als het om deze actie gaat (Dagkaart voor abonnementshouders € 12,50) dan moet je inderdaad meteen een datum kiezen bij het bestellen (tot 31-10-2017).

Wel prettig dat mensen zonder printer het ook gewoon als bestelling op hun ov-chipkaart kunnen zetten. 🆒
Ik loop tegen het zelfde aan. De reisdatum moet NU al worden ingevuld, terwijl ik dat dan al uiterlijk 26 augustus moet weten voor de periode tot 31 oktober. Hoe krijg ik het voor elkaar later een datum in te vullen, want anders is het een aanbieding van niets. Nooit meer doen!
Ik zou ook graag twee van deze dagkaarten bestellen maar het is toch van de zotte dat ik nu al moet weten wat ik er eind oktober mee ga doen. Ik heb ook geen email gekregen hierover terwijl ik al jaren een abonnement heb. Erg jammer. Ik kan ze wel bestellen maar de datum opgeven is verplicht, anders kun je niet verder.
Zojuist kon ik wel kaartjes bestellen zonder de datum op te geven. Blijkbaar heeft NS dit nu aangepast.
En het werkt ook bij de link die Robert B in zijn laatste reactie vermeld.
Zojuist kon ik wel kaartjes bestellen zonder de datum op te geven. Blijkbaar heeft NS dit nu aangepast.

Klopt, ik kan nu ook bestellen met de optie om later de datum te bepalen.
Badge +3
Voor de liefhebbers.. de nieuwe actie is was tot 25 november hier te bestellen. Zo vaak als je wilt, en is niet persoonsgebonden dus je mag hem doorsturen en iedereen kan er gebruik van maken.

Uitleg (van marketing NS): Iedere keer krijgt een willekeurig aantal abonnementshouders die mail, ter promotie. En juist omdat je die kan overdragen aan anderen nodigt dat ze uit om vaker de trein te nemen.

Reageer