beantwoord

Dagkaart geactiveerd toch kosten

  • 1 maart 2017
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Hoi,

Ik had voor 25 februari een dagkaart geactiveerd (ordernummer ********).
Maar helaas heb ik toch de kosten gekregen op mijn trajectkaart.
In de bijlage vind je een screenshot van de gemaakte kosten.

Kan dit worden teruggestort?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 maart 2017, 16:58

Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten waarom er kosten zijn gemaakt en of je deze terugkrijgt?
Bekijk origineel

2 reacties

Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten waarom er kosten zijn gemaakt en of je deze terugkrijgt?
Ok bedankt

Reageer