beantwoord

dagkaart kruidvat

• 19 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

ik heb een dagkaart van de kruidvat en daar staat dat ik van 09:00 uur en 16:00 uur kan reizen en na 18:30
Nu wilde ik vrijdag eigenlijk om 15:03 uur vertrekken maar dat betekent dat ik na 16:00 uur aankom is dat een probleem?
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 augustus 2019, 11:54

Dat is een probleem, want als u na 16.00 uur nog in de trein zit, dan hebt u geen geldig vervoerbewijs. U kunt dit probleem oplossen door eerder te vertrekken (zodat u voor 16.00 uur op uw bestemming bent), of later te vertrekken (na 18.30 uur), of door een extra kaartje te kopen van het laatste station waar de trein voor 16.00 uur stopt naar uw eindbestemming.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dat is een probleem, want als u na 16.00 uur nog in de trein zit, dan hebt u geen geldig vervoerbewijs. U kunt dit probleem oplossen door eerder te vertrekken (zodat u voor 16.00 uur op uw bestemming bent), of later te vertrekken (na 18.30 uur), of door een extra kaartje te kopen van het laatste station waar de trein voor 16.00 uur stopt naar uw eindbestemming.
Wat Tochjo zegt klopt, Adinda Klepper. Je mag met dit ticket tijdens de spits niet in de trein zitten en dus ook niet de reis afmaken.

Reageer