beantwoord

Dagkaart niet opgestuurd?

• 6 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb 2 uur geleden contact opgenomen met de NS klantenservice vanwege wat problemen met mijn dagkaart. Mij is verteld dat de dagkaart defect is en er mij zo snel mogelijk (vandaag nog) een nieuwe zou worden opgestuurd naar mijn e-mail. Ik heb het gevoel dat de medewerker het vergeten is.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 augustus 2016, 15:53

Voor de meelezers: indien je niets ontvangt, bel ons dan even of meld dit op Twitter. Dit zijn de snelste kanalen. Controleer ook altijd even je spam filter. Dagkaarten worden normaliter per post gestuurd, maar wanneer is toegezegd een code te verstrekken, dan kan dit ook per mail.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo leslie.molenhoff, welkom op het Serviceforum.
Wat vervelend dat dit niet goed is gegaan. Ik wil je vragen mij even een privébericht te sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum. Dan ga ik even kijken of ik hierin iets voor je kan doen. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens 'Stuur bericht'.

EDIT: ik heb geen bericht van leslie.molenhoff ontvangen. Ik hoop dat de dagkaart alsnog binnen is gekomen.
Voor de meelezers: indien je niets ontvangt, bel ons dan even of meld dit op Twitter. Dit zijn de snelste kanalen. Controleer ook altijd even je spam filter. Dagkaarten worden normaliter per post gestuurd, maar wanneer is toegezegd een code te verstrekken, dan kan dit ook per mail.

Reageer