beantwoord

Dagkaart ook geldig voor anderen?

• 22 juni 2016
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Mijn moeder heeft als vaste klant van NS een aanbieding gekregen voor dagkaarten van 12,50 p.s.
Kan ze deze kaarten ook voor mij bestellen? (dus dat ik kan reizen met zo'n kaart, zonder dat zij mee gaat?)
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 22 juni 2016, 16:15

Welkom op het NS Serviceforum Luna! Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum Acties en Uitjes verplaatst.

Je moeder kan zo'n ticket ook voor jou bestellen. Belangrijk is dan wel dat jouw gegevens worden ingevuld tijdens het verzilveren van het ticket, niet die van haar. De persoonlijke gegevens dienen overeen te komen met degene die reist!
Bekijk origineel

3 reacties

Klopt Michiel, alleen abonnementhouders kunnen deze actie aanschaffen. Onder veelgestelde vragen vind je het volgende:

Moet ik de dagkaart zelf gebruiken, of kan ik deze ook aan iemand anders geven?
U kunt de dagkaart zelf gebruiken, maar u kunt het ook aan iemand anders geven.

Het is dus niet voor iedereen aan te schaffen, maar Luna mag hier gewoon gebruik van maken als haar moeder dit koopt.
Welkom op het NS Serviceforum Luna! Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum Acties en Uitjes verplaatst.

Je moeder kan zo'n ticket ook voor jou bestellen. Belangrijk is dan wel dat jouw gegevens worden ingevuld tijdens het verzilveren van het ticket, niet die van haar. De persoonlijke gegevens dienen overeen te komen met degene die reist!

Ik lees anders onder "Goed om te weten:" "Alleen geldig voor abonnementhouders"

Reageer