beantwoord

Dagkaart vaste klant en overgangsbewijs 2e>1e klas

• 2 juli 2014
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

Ik heb zojuist een dagkaart vaste klant gekocht. Is deze dagkaart te combineren met het gratis overgangsbewijs 2e>1e klas dat als promotiemateriaal huis-aan-huis bezorg werd?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 2 juli 2014, 15:29

Welkom op ons NS serviceforum, Edward32! Ik heb je topic naar Acties en uitjes verplaatst. Je mag het overgangsbewijs 2-1 van de spoordeelweken alleen gebruiken in combinatie met een geldig vervoerbewijs, zoals abonnement, enkele reis/retour en studentenreisproduct. Helaas mag het niet gecombineerd worden in combinatie met andere acties, zoals Hendrik al aangaf. Deze dagkaart voor vaste klanten is een actie product en kan daarbij niet gecombineerd worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
In de voorwaarden staat slechts: "Het is niet mogelijk om de gratis treinkaartjes te combineren met vervoerbewijzen van de Spoordeelwinkel of andere acties (bijvoorbeeld een vervoerbewijs aangeschaft bij Albert Heijn, Blokker, Kruidvat e.d.)." Ik denk dat een 'dagkaart vaste klant' niet als een 'vervoerbewijs van andere acties' wordt aangemerkt, maar 100% zeker weet ik dat niet... Het overgangsbewijs is trouwens alleen in de weekenden te gebruiken (maar dat had je vast al gezien).
Welkom op ons NS serviceforum, Edward32! Ik heb je topic naar Acties en uitjes verplaatst. Je mag het overgangsbewijs 2-1 van de spoordeelweken alleen gebruiken in combinatie met een geldig vervoerbewijs, zoals abonnement, enkele reis/retour en studentenreisproduct. Helaas mag het niet gecombineerd worden in combinatie met andere acties, zoals Hendrik al aangaf. Deze dagkaart voor vaste klanten is een actie product en kan daarbij niet gecombineerd worden.

Hier wordt gezegd dat de Vaste Klanten Actie Dagkaart GEEN actie product is.

Is dat veranderd sinds 10 maanden gelden of klopt 1 van beide antwoorden niet ?

Reageer