beantwoord

dagkaart verkeerd ingevuld

• 14 april 2017
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

ik heb via actie van de dag 4 tickets enkele reis, ik wil voor 2 personen van het ene station naar het andere, nu kom ik erachter dat ik 4 keer hetzelfde ingevuld heb op de e tickets, maar de terugreis is natuurlijk net andersom, is het dan wel gewoon geldig? De nummers op de e tickets zijn alle 4 verschillend dus je kan wel zien dat het 4 etickets zijn....
icon

Beste antwoord door Slidestops 14 april 2017, 08:54

Als het gaat om een dagretour is het geen punt, als het gaat om 2x 2 tickets voor enkele reizen, dan is het niet mogelijk om daarmee de andere richting op te reizen.

De Actie van de Dag kaartjes zijn 2x2 enkele reizen. Dit betekent dus dat je voor de terugweg andere kaartjes zult aan moeten schaffen, jouw kaarten zijn niet geldig voor de terugreis. E-tickets zijn na aanschaf ook niet meer te wijzigen of te annuleren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als het gaat om een dagretour is het geen punt, als het gaat om 2x 2 tickets voor enkele reizen, dan is het niet mogelijk om daarmee de andere richting op te reizen.

De Actie van de Dag kaartjes zijn 2x2 enkele reizen. Dit betekent dus dat je voor de terugweg andere kaartjes zult aan moeten schaffen, jouw kaarten zijn niet geldig voor de terugreis. E-tickets zijn na aanschaf ook niet meer te wijzigen of te annuleren.
Welkom op het NS serviceforum Anja61.

@Slidestops heeft gelijk! Hopelijk heb je voldoende aan deze informatie. Jammer dat het verkeerd is gegaan. Als je dit al bevestigd hebt, dan kan ik het helaas niet meer voor je aanpassen.

Reageer