beantwoord

dagkaart voor €12,50

• 28 december 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Dag, ik heb in november een dagkaart voor €12,50 gekocht, te gebruiken voor 31 december 2017. Ik wil as zaterdag de kaart gebruiken maar zie deze niet terug bij mijn Ns. De vraag is, waar ik mijn dagkaart kan ophalen, ik moet ook nog de datum invullen etc.
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 december 2017, 12:43

U hebt na aanschaf een mail ontvangen met een couponcode. Deze kunt u verzilveren op www.ns.nl/couponcode. Daar vult u dan de vereiste gegevens in.

Bent u de mail met de couponcode kwijt? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U hebt na aanschaf een mail ontvangen met een couponcode. Deze kunt u verzilveren op www.ns.nl/couponcode. Daar vult u dan de vereiste gegevens in.

Bent u de mail met de couponcode kwijt? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hallo Yosha53 en welkom op het NS Forum,

Het gegeven antwoord van Tochjo klopt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer