beantwoord

Dagkaart voordeeluren 12,50 ook zonder abonnement?

• 22 januari 2018
  • 9 reacties
  • 3191 Bekeken

• Intercity
  • 7 reacties
Ik zag op internet dagkaart actie van ns voor 12,50 voor abonnementshouders. Ik ben geen abonnee maar kan op jullie site wel deze dagkaart(en) bestellen, betekent dit dat ik ze ook mag gebruiken? Op een reizigersgroep lees ik dat het wel mag dus wat is nu waar?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 januari 2018, 09:06

In principe is deze actie speciaal voor vaste klanten, waarbij de link inmiddels openbaar staat. Omdat de Dagkaart ook te bestellen is voor iemand anders, is het ook toegestaan om gebruik te maken van deze actie wanneer je geen abonnementhouder bent. Geen probleem dus. Het was niet het oorspronkelijke doel van de actie, maar soms loopt dit soort dingen zo. Geniet ervan!
Bekijk origineel

9 reacties

@Arnold
Gebruik de meest simpele weg: de kaartautomaat... Daar kan je de aanbieding klaarzetten voor de doelgroep.
(En promoveer de malloot bij NS Marketing die de huidige regelingen bedenkt tot chef werkplaats Tilburg, en de nitwit die de kaartautomaten wil afschaffen tot chef schoonmaak Tilburg)

Zou je het constructief kunnen houden klant_Jac door commentaren als degene tussen haakjes achterwege te laten? Je frustratie was eerder al duidelijk geworden.
Reputatie 7
Badge
@Arnold
Gebruik de meest simpele weg: de kaartautomaat... Daar kan je de aanbieding klaarzetten voor de doelgroep.
(En promoveer de malloot bij NS Marketing die de huidige regelingen bedenkt tot chef werkplaats Tilburg, en de nitwit die de kaartautomaten wil afschaffen tot chef schoonmaak Tilburg)
We zijn ervan op de hoogte dat er misbruik van gemaakt kan worden en willen uiteraard graag de exclusiviteit behouden voor abonnementhouders. Dit is intern ook bekend en er wordt gekeken of een andere oplossing wenselijk is en zo ja, hoe deze dan ingevuld moet worden. @volvo8700; bedankt voor het meedenken hierin!
Reputatie 4
Ik heb inmiddels al n oplossing gegeven ?

zolang het nog zo werkt is het zaak om kortingssites zoals pepper.com, acties.nl kortingscode.nl en dergelijke in de gaten te houden.
Reputatie 7
Badge
Het tijdperk verandert en steeds meer gaat digitaal tegenwoordig. Bedrijven gaan mensen ineens inhuren om op het internet klanten te woord te staan op bijvoorbeeld fora. Een bijzondere tijd om mee te maken klant_Jac 😉!

of te wel, een vreemde niet-klant krijgt de aanbieding voor abonnementhouders via internet, en een tientallenjaren-abonnee krijgt niks in haar/zijn brievenbus of chipkaart?
Dat is ook een bijzondere tijd om mee te maken Arnold_NS:@!
Reputatie 4
Gelukkig komen de spoordeelweken nog steeds met de Post ?

Om die actie alleen voor vaste klanten te maken zouden jullie met couponcodes of verificatie via OV Chipkaart nummer kunnen werken.
Mocht oneigenlijk gebruik een probleem zijn.
(Persoonlijk denk ik van niet omdat het prijsverschil met de spoordeelwinkel en dergelijke laag is)
Het tijdperk verandert en steeds meer gaat digitaal tegenwoordig. Bedrijven gaan mensen ineens inhuren om op het internet klanten te woord te staan op bijvoorbeeld fora. Een bijzondere tijd om mee te maken klant_Jac 😉!
Reputatie 7
Badge
In principe is deze actie speciaal voor vaste klanten, waarbij de link inmiddels openbaar staat. Omdat de Dagkaart ook te bestellen is voor iemand anders, is het ook toegestaan om gebruik te maken van deze actie wanneer je geen abonnementhouder bent. Geen probleem dus. Het was niet het oorspronkelijke doel van de actie, maar soms loopt dit soort dingen zo. Geniet ervan!

Beste Thomas, ik kocht mijn 1e NS abonnement op mijn 18e, heb inmiddels ongeverfd grijs haar, en nog steeds een NS abo.. Waarom staat die aanbieding op internet, en komt ie niet in mijn brievenbus? :?
Reputatie 7

Reageer