beantwoord

Dagkaart Voordeeluren

• 28 november 2016
  • 6 reacties
  • 491 Bekeken

Waar op de site staan de Voorwaarden voor deze kaart? het is geen keuze-urenkaart maar een actiekaart voor 12,50 euro.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 november 2016, 20:04

Geselecteerde klanten hebben per e-mail een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen, in deze e-mail staan ook de voorwaarden vermeld. Als er vragen zijn over de voorwaarden dan mag je die hier stellen.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

6 reacties

Geselecteerde klanten hebben per e-mail een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen, in deze e-mail staan ook de voorwaarden vermeld. Als er vragen zijn over de voorwaarden dan mag je die hier stellen.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes om de vindbaarheid te vergroten.
Ik kan deze e-mail niet vinden; het is mogelijk dat ik het aanbod per brief heb gekregen. Uit het antwoord begrijp ik dat de voorwaarden niet op de site staan.
De voorwaarden staan niet op de site aangezien deze per periode kan verschillen. Een voorbeeld van voorwaarden van de dagkaart kan je hier vinden, let wel op dat deze actie is verlopen. Kan ik je misschien helpen met een specifieke vraag over deze actie?
Ik wil o.a. weten binnen welke tijden ik kan reizen.
Als de voorwaarden voor de verlopen dagkaart niet zijn veranderd zoals ik die zag, is dat voor mij voldoende.
De dagkaart is geldig in de 2e klas op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend op zaterdag, zondag en feestdagen de hele dag.

Reageer