beantwoord

Dagkaarten trein veilig

• 7 juli 2020
  • 19 reacties
  • 530 Bekeken

Ik heb meegedaan aan het trein veilig project en als beloning 10 dagkaarten krijgen. Maar nu heb ik een mail gehad dat het project afgelopen is en geen beloning krijg. Hoe kan dat? 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 juli 2020, 13:09

Goedemiddag Leonardodedichter en welkom bij de NS Community!

Om in aanmerking te komen voor de uitgekozen beloning, zou je minstens 8 reizen moeten reserveren én werkelijk maken. Wanneer je daar niet aan gekomen bent, vervalt dus de beloning.

Mocht je dit wel gedaan hebben en je dus wel de beloning horen te ontvangen, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er mis gaat.

Bekijk origineel

19 reacties

Goedemiddag Leonardodedichter en welkom bij de NS Community!

Om in aanmerking te komen voor de uitgekozen beloning, zou je minstens 8 reizen moeten reserveren én werkelijk maken. Wanneer je daar niet aan gekomen bent, vervalt dus de beloning.

Mocht je dit wel gedaan hebben en je dus wel de beloning horen te ontvangen, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er mis gaat.

Reputatie 6

@Leonardodedichter zelfde probleem hier. Netjes mijn reizen geregistreerd (zeker veel meer dan acht), krijg ik van NS te horen dat ik minder dan acht reuzen heb geregistreerd. Dat is dan de dank.

Ik zal vanavond contact opnemen per chat. Ik zal dan tevens een verzoek tot inzage van mijn registraties doen op grond van de AVG. 

Ik heb exact hetzelfde. Vanmiddag een mail dat ik niet aan de voorwaarden voldoe om mijn 10 NS-dagkaarten te ontvangen na deelname aan de pilot. Ik heb in de periode van de pilot gemiddeld 4x per week de trein gepakt naar mijn werk. Aan het minimum aantal reizen (ja, allen geregistreerd) kom ik dus mákkelijk. 

Ben benieuwd of dit een foutje is en of dit wordt opgepikt. Anders ga ik morgen even contact opnemen. 

Je krijgt ook de beloofde NS Dagkaarten NIET.

Ik heb ook meegedaan en uiteindelijk 10 DALUREN RETOURKAARTEN ontvangen. Niks geen NS-DAGKAARTEN.

Ik durf er nog niets over te zeggen. Het advies blijft voorlopig wel om dit te melden bij onze klantenservice zodat wij dit kunnen doorzetten.

Contact gehad met ns klantenservice: iedereen krijgt deze kaarten, niet de in het vooruitzicht gestelde NS dagkaarten.

Kortom een waardeloze actie. Veel beloven maar uiteindelijk weinig geven.

Gemeld via messenger maar geen bevestiging ontvangen….

Wel de toezegging dat het op die wijze zou moeten kunnen….. door mw bij messenger

Ik doelde meer op het verhaal van mvn2020. Het klopt dat iedereen een Daluren dagretour krijgt..

Dus de gedane belofte wordt gewoon eenzijdig verbroken. Dat het bij iedereen gebeurt maakt het niet anders. De uitdrukking beloofd is beloofd is niet van toepassing bij NS?

Ik heb vanmiddag een mail gekregen met de 10 dagkaart codes. Dankjewel. 

Jij wel? Of zijn het geen ns-dagkaarten  maar kaarten om een retourreis te maken in alleen de daluren?

Badge +3

Dagkaarten (10 stuks) zou wel heel riant zijn, dus ga er maar vanuit dat er stations ingevuld moeten worden, dus hooguit dagretours en met de nodige spitsbeperkingen.

Zullen vast wel binnenkort op Marktplaats e.d. verschijnen.

In de mail om je aan te melden en de bevestigingsmail stond duidelijk ns-dagkaarten geen andere aanduiding met beperkingen.

Ik heb vanmiddag een mail gekregen met de 10 dagkaart codes. Dankjewel. 

Nadat je contact hebt gehad met de klantenservice? 

Reputatie 6

Dagkaarten (10 stuks) zou wel heel riant zijn, dus ga er maar vanuit dat er stations ingevuld moeten worden, dus hooguit dagretours en met de nodige spitsbeperkingen.

Zullen vast wel binnenkort op Marktplaats e.d. verschijnen.

Tsja Robert, dit is wat NS heeft beloofd:

Een dalurenretour is toch heel wat anders dan ‘een dagkaart waarmee je 1 dag gratis door heel Nederland kunt reizen'. Dat is niet heel netjes van NS, en dan druk ik me nog heel zacht uit. 

Badge +3

Mee eensch.. Schande NS en regel dat (voor de deelnemers)!

Reputatie 3

Ik heb ze ook nog niet gehad.

Wel de mail dat het was afgelopen.

Wat is nu de procedure. Ik heb zon 30 reizen ingevuld.

Reputatie 2

Ik heb de 10 reizen inmiddels gekregen (afgelopen woensdag)

Zijn geldig tot juli 2021!

Heb ongeveer 12 tot 15 reizen gemaakt.

Maar ook een aantal geannuleerd 

Reputatie 3

Toch maar gebeld.

De mail is ergens blijven hangen. Ik heb ze binnen en ik ben er blij mee ondanks dat het dalurenretours zijn. :grinning:

Reageer