beantwoord

Dagkaartenactie, hoe meerdere kaarten bestellen

• 18 november 2016
  • 7 reacties
  • 242 Bekeken

Ik wil graag meerdere dagkaarten van 12,50 bestellen, kan nergens het aantal veranderen. Hoe werkt dit?
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 november 2016, 12:41

Ik heb het even gecheckt en er is geen maximum aantal. Je mag er dus zoveel bestellen als je wilt :)
Bedankt voor de tip, davedave. Meer info over de AH-actie vind je hier.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge
@YvonneSprangers U kan maximaal 1 dagkaart per code kopen. Dat betekend dat u niet meerdere dagkaarten op 1 code/link kan bestellen.
@YvonneSprangers U kan maximaal 1 dagkaart per code kopen. Dat betekend dat u niet meerdere dagkaarten op 1 code/link kan bestellen.

Dit staat in de mail: Voor onze vaste klanten doen wij graag iets extra's.

Daarom hebben wij speciaal voor u een mooi aanbod geselecteerd: een dagkaart voor slechts € 12,50 per stuk. U kunt er ook meerdere kopen. Hiermee kunt u een hele dag tijdens de Voordeeluren met de trein door heel Nederland reizen.

Profiteer van dit aanbod tot en met 26 november.
U kunt met de dagkaarten reizen tot en met 31 januari 2017.

Wij wensen u veel reisplezier!
Reputatie 5
Badge
@YvonneSprangers Oke, er staat dus geen maximum in de mail vermeld. Worden er wel codes/links gegeven naar het boeken van de tickets?
Welkom op het NS Serviceforum. Yvonne 🙂 Naar mijn weten kun je er 2 bestellen. Ik vraag het nog even voor je na. Ik kom er z.s.m. op terug!
Zou gewoon de aanbieding van AH gaan halen, kost 2,50 meer maar mag je onbeperkt een heel weekend treinen.
Ik heb het even gecheckt en er is geen maximum aantal. Je mag er dus zoveel bestellen als je wilt :)
Bedankt voor de tip, davedave. Meer info over de AH-actie vind je hier.
Reputatie 7
Badge +3
Zou gewoon de aanbieding van AH gaan halen, kost 2,50 meer maar mag je onbeperkt een heel weekend treinen. Maar met die van 12,50 als je die aanbieding als vaste klant hebt gehad (ik dus niet, ondanks 35 jaar klant) mag je dus op elke dag de trein in.

Reageer