beantwoord

Dagretour

Op dit moment kun je een dagretour bij de ns spoordeel winkel kopen voor 20 euro. Ik vroeg me af als ik een dagretour koop van Amsterdam - Venlo, Mag ik de reis dan onderbreken en tijdelijk uitstappen en uitchecken bij station Eindhoven?
icon

Beste antwoord door DDietzen 17 september 2018, 11:05

Ja, dat mag. Eindhoven ligt op de route Amsterdam - Venlo dus u mag uw reis daar kosteloos onderbreken.

Let wel op: indien uw dagkaart niet toestaat dat u in de avondspits (16:00-18:30) incheckt, dan mag u dus niet binnen die tijd uw reis vervolgen vanuit Eindhoven. 15:00 inchecken in Amsterdam en in één ruk door naar Venlo mag, maar als u in Eindhoven het station verlaat, moet u tot 18:30 wachten tot u verder mag reizen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Ja, dat mag. Eindhoven ligt op de route Amsterdam - Venlo dus u mag uw reis daar kosteloos onderbreken.

Let wel op: indien uw dagkaart niet toestaat dat u in de avondspits (16:00-18:30) incheckt, dan mag u dus niet binnen die tijd uw reis vervolgen vanuit Eindhoven. 15:00 inchecken in Amsterdam en in één ruk door naar Venlo mag, maar als u in Eindhoven het station verlaat, moet u tot 18:30 wachten tot u verder mag reizen.
Hi EefkeSmolders. Welkom bij de Community!

Kom je eruit met de reactie van DDietzen? :)

Als je nog andere vragen hebt zien we ze graag tegemoet!

Reageer