beantwoord

dagretour bodyguard

• 27 december 2015
  • 10 reacties
  • 1611 Bekeken

Ik heb al tickets voor de bodyguard maar wil nog graag dagretours naar Utrecht bestellen voor 15,00. Echter kan de datum niet worden aangepast, staat standaard op 1-7-2016 en geeft daarbij dat tickets niet beschikbaar zijn.
http://www.eventim.nl/ns-dagretour-naar-beatrix-theater-utrecht-Tickets.htm
icon

Beste antwoord door Dennis 27 december 2015, 10:44

Op http://www.eventim.nl/tware.dll?affiliate=ENL&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=1465620$6194086 staat:

"NS dagretour naar Beatrix Theater - UTRECHT - Tickets
vr, 1-7-16, 23:59 uur

Koop hier tot en met 31 december je NS Dagretour voor de het Beatrix Theater. Deze is te gebruiken op een dag naar keuze tot en met 1 juli 2016! "

Dit is inderdaad onduidelijk. De "23:59 uur" is een indicatie dat er met "vr, 1-7-16, 23:59 uur" niet een datum/tijd van gebruik, maar een uiterste datum/tijd van gebruik bedoeld wordt.

Het lijkt me dat je bij de bestelling nog geen datum hoeft te kiezen. Het zal dan een eenmalige chipkaart zijn, of een code waarmee je vervolgens een e-ticket kan bestellen (en daarbij alsnog de datum opgeven).
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Op http://www.eventim.nl/tware.dll?affiliate=ENL&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=1465620$6194086 staat:

"NS dagretour naar Beatrix Theater - UTRECHT - Tickets
vr, 1-7-16, 23:59 uur

Koop hier tot en met 31 december je NS Dagretour voor de het Beatrix Theater. Deze is te gebruiken op een dag naar keuze tot en met 1 juli 2016! "

Dit is inderdaad onduidelijk. De "23:59 uur" is een indicatie dat er met "vr, 1-7-16, 23:59 uur" niet een datum/tijd van gebruik, maar een uiterste datum/tijd van gebruik bedoeld wordt.

Het lijkt me dat je bij de bestelling nog geen datum hoeft te kiezen. Het zal dan een eenmalige chipkaart zijn, of een code waarmee je vervolgens een e-ticket kan bestellen (en daarbij alsnog de datum opgeven).
Beste gerardhfm,

Welkom op het NS Serviceforum. Het antwoord van Dennis is inderdaad juist, de tickets zijn vrij op datum en zijn maximaal tot 1-7 te gebruiken. Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn, kun je ook contact opnemen met Eventim.
Beste Brian

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Eventim.
Ze hebben een duur betaalnummer.
Na 10 minuten wachten, nog niemand aan de lijn.
De korting op het treinkaartje is dus alweer bijna verdampt.
Eventim bellen is dus geen goed advies.
Badge +3
Brian heeft niet gezegd dat u moest bellen. Hij linkt juist naar een pagina waar u een contactformulier kunt invullen.
Reactie van eventim op melding via contactformulier: Wij doen ons uiterste best om uw bericht binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Voor een dienst die online geregeld kan worden is 5 dagen wel erg lang.
Wy gaan in oktober 2016 naar de bodyguard. Nu worden de dagretour nog steeds aangeboden. Maar dit is niet geldigvolgens my. Komt er een andere aanbieding?
Reputatie 6
Badge +2
Wy gaan in oktober 2016 naar de bodyguard. Nu worden de dagretour nog steeds aangeboden. Maar dit is niet geldigvolgens my. Komt er een andere aanbieding?
Hoezo niet geldig? De aanbieding is blijkbaar een jaar verlengd, t/m 1 juli 2017. Hij staat (vreemd genoeg twee keer, zo te zien identiek) op http://www.eventim.nl/the-bodyguard-tickets.html?affiliate=ENL&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&kuid=502917.
Ik heb geen invloed op de website van Eventim, maar zo te zien kan je gerust de treintickets bijbestellen.
Eind Januari ga ik met mijn zusje en moeder naar The Bodyguard. Nu wilde ik vandaag eens de aanbieding van de treintickets bekijken, maar je kunt er geen aantal of iets dergelijks invullen. Op geen een van de links hierboven en ook niet in de link die ik bij de tickets heb ontvangen. Ik twijfel nog altijd of ik met de auto ga of met de trein, maar zo wordt mijn keuze wel wat makkelijker gemaakt.....
Eind Januari ga ik met mijn zusje en moeder naar The Bodyguard. Nu wilde ik vandaag eens de aanbieding van de treintickets bekijken, maar je kunt er geen aantal of iets dergelijks invullen. Op geen een van de links hierboven en ook niet in de link die ik bij de tickets heb ontvangen. Ik twijfel nog altijd of ik met de auto ga of met de trein, maar zo wordt mijn keuze wel wat makkelijker gemaakt.....

Yes, nu doet de link het wel. Ik kan nu in ieder geval wel een aantal tickets invullen.

Reageer