beantwoord

Dagretour Coupon

• 9 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb afgelopen week een Dagretour ticket gekocht van 18euro per persoon (samen met een ticket voor de musical Mamma Mia) en ik zou hiervan een coupon code ontvangen. Ik heb echter geen mail met coupon codes voor de treintickets ontvangen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 9 oktober 2019, 21:07

Hallo Danique Struver, welkom op de NS Community.

Heb je helemaal geen mail gekregen na je bestelling? Daarin zou alles moeten staan. Anders kan onze klantenservice je verder helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Danique Struver, welkom op de NS Community.

Heb je helemaal geen mail gekregen na je bestelling? Daarin zou alles moeten staan. Anders kan onze klantenservice je verder helpen!
Reputatie 7
Badge +3
@Danique Struver bij wie heb je het ticket gekocht? De verkoper is het 1e aanspreekpunt.
Bij Eventim, maar dat was een samenwerking met NS...?
Reputatie 7
Badge +4
Kijkt u een bij de junkmail, daar komt het vaak terecht. Vaak is een emailadres fout opgegeven en omdat dat kan gebeuren, kijkt Klantenservice dat na.
Reputatie 7
Badge +3
Bij Eventim, maar dat was een samenwerking met NS...?

U dient in 1e instantie contact op te nemen met Eventim, daar heeft u ze gekocht en zij horen de coupon codes te versturen.

Bij Eventim, maar dat was een samenwerking met NS...?U dient in 1e instantie contact op te nemen met Eventim, daar heeft u ze gekocht en zij horen de coupon codes te versturen.

Oke! Ik heb hen gemaild, dan is het nu afwachten... Dankuwel!

Reageer