beantwoord

dagretour DAL

• 22 July 2021
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hi! Ik ga maandag met een vriendin via Leeuwarden naar de westfieldmall in Leidschendam. Ik kan via NS de hele route inclusief de verschillende treinen inplannen (ivm 2x overstappen). Als ik nu de dagretour ticket wil bestellen en de desbetreffende datum + stations in wil vullen, kan ik geen eindstation vinden die wel wordt aangegeven op NS. Zo ga ik van Leeuwarden station naar Leiden centraal (stap ik daar over), van Leiden centraal naar Den Haag Mariahoeve (weer overstappen), via tramhalte station Mariahoeve/voorbrug naar tram/bushalte Leidsenhage, in Leidschendam. Dan moet ik nog een paar minuten lopen naar de mall. Ik kan alleen dus niet mijn eindstation invullen… hij geeft hem ook niet aan, wat hij wel deed bij Leeuwarden.  Kan iemand mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 July 2021, 20:35

Het Dagretour Dal is alleen geldig voor reizen per trein. Uw eindbestemming moet dus een treinstation zijn en kan geen bus- of tramhalte zijn.

U kunt dus Den Haag Mariahoeve invullen, maar moet dan nog een apart vervoerbewijs regelen voor de reis van Den Haag Mariahoeve naar halte Leidsenhage in Leidschendam. Of u loopt vanaf Den Haag Mariahoeve naar de Westfield Mall, dat duurt ongeveer een kwartier.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Het Dagretour Dal is alleen geldig voor reizen per trein. Uw eindbestemming moet dus een treinstation zijn en kan geen bus- of tramhalte zijn.

U kunt dus Den Haag Mariahoeve invullen, maar moet dan nog een apart vervoerbewijs regelen voor de reis van Den Haag Mariahoeve naar halte Leidsenhage in Leidschendam. Of u loopt vanaf Den Haag Mariahoeve naar de Westfield Mall, dat duurt ongeveer een kwartier.

Reageer