Dagretour dal annuleren

• 11 July 2021
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb zojuist een dagretour gekocht en betaald, maar het traject is onjuist. Ik heb het traject per ongeluk andersom ingevoerd. Ook heb ik geen bevestigingsmail ontvangen  (waarmee ik het pdf formulier kan uitprinten voor het vervoersbewijs/ kaartje) maar op mijn bankrekening zie ik wel dat het geld is afgeschreven. Hebben jullie een oplossing voor deze twee zaken?

Alvast dank.

2 reacties

Goedemiddag vbh345 en welkom op de NS Community! 

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reputatie 6
Badge +1

Ipv A naar B van B naar A kan vrijwel zonder problems, tenzij je net een van die uiterst weinige strenge controles krijgt op je heenreis. Wat de meeste mensen niet goed weten is dat je met print of telefooncode NIET kan in+uitsjekken, enkel zonodig poortjes openen.

Met elk los chipkaartje uit de automaat kan je die hele dag (kan zelfs een andere dag zijn als erop staat gedrukt, maar dat zal zeker problems geven bij controle) en op elk station zo vaak als je wilt IN+UITsjekken, er staat niets van traject op

Reageer