beantwoord

Dagretour Eye (verlopen)

• 22 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 291 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Als ik in de spoordeelwinkel een dagretour met toegang tot het Eye museum koop mag ik dan ook via Amsterdam Muiderpoort reizen?
icon

Beste antwoord door Thom 22 augustus 2014, 17:21

Amsterdam Muiderpoort ligt op de route tussen Enschede/Hilversum en Amsterdam Centraal. Dat mag, al lijkt de oversteek over het IJ naar het Eyemuseum vanaf Amsterdam-Centraal me handiger. U heeft als u via Muiderpoort gaat een overstap in Hilversum en moet met de stoptrein verder. Maar het mag wel, u maakt geen extra kilometers met de trein. Als het een e-ticket is waarmee u reist, kunt u op die wijze de reis onderbreken.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U moet in principe langs de kortste of snelste weg reizen. Wat de reisplanner aangeeft, is bindend. U geeft niet aan wat uw vertrekstation is.
Enschede
Reputatie 7
Badge +4
Amsterdam Muiderpoort ligt op de route tussen Enschede/Hilversum en Amsterdam Centraal. Dat mag, al lijkt de oversteek over het IJ naar het Eyemuseum vanaf Amsterdam-Centraal me handiger. U heeft als u via Muiderpoort gaat een overstap in Hilversum en moet met de stoptrein verder. Maar het mag wel, u maakt geen extra kilometers met de trein. Als het een e-ticket is waarmee u reist, kunt u op die wijze de reis onderbreken.
Dat klopt hahahaha, maar bedankt voor je antwoord,hier kan ik wat mee
Beste Ingwi, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je vraag. Het antwoord van Thom is juist. Ik wens je heel erg veel plezier! Ik heb dit topic verplaatst naar naar 'Acties en Uitjes' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.