beantwoord

Dagretour la place

• 10 november 2017
  • 22 reacties
  • 790 Bekeken

Waarom weigeren alle 3 de la place zaken in eindhoven die zich buiten het station bevinden de tickets voor een gratis broodje en sap. Dit staat niet vermeld op het ticket bij niet deelnemende locaties. En kan ook niet vinden dat het alleen maar voor la place op een station geldt. Verkeerde voorlichting en geld voor niets kwijt. Typisch ns!
icon

Beste antwoord door klant_Jac 22 november 2017, 22:51

Update: ACHTEROP DE GELE COUPON UIT SPOOR nr 4 staat bij de " 4,60 korting op ciabatta met sap " waar: La Place Express-restaurants op Den Haag CS, Leiden CS, Rotterdam CS en Utrecht CS. Het lijkt erop dat niet NS verkeerde afspraken maakte, maar TS een leesbril kwijt is 😉
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zou het ook iets te maken kunnen hebben met de opstelling van La Place in Eindhoven en had u een voucher?
Reputatie 7
Badge +3
Waarom weigeren alle 3 de la place zaken in eindhoven die zich buiten het station bevinden de tickets voor een gratis broodje en sap. Dit staat niet vermeld op het ticket bij niet deelnemende locaties. En kan ook niet vinden dat het alleen maar voor la place op een station geldt. Verkeerde voorlichting en geld voor niets kwijt. Typisch ns!
Er staat een paar zaken genoemd waar het niet geldig is maar daar staat Eindhoven niet bij. Ik vermoed een probleem binnen La Place met franchisehouders.
Reputatie 7
Hallo Jetta en welkom op het NS Serviceforum.

Wat een vreemde gang van zaken is het dat jouw voucher voor een lunch bij La Place werd geweigerd. Alleen de La Place Duinrell, RAI, Ziggodome en Schiphol zijn niet meegenomen in de vestigingen die deze actie goedkeuren. Zoals Tamzin aangeeft, zal het een miscommunicatie zijn geweest van de vestiging zelf vrees ik.
Reputatie 7
Badge
En wie gaat het alsnog in orde maken?
Hallo Jetta en welkom op het NS Serviceforum.

Wat een vreemde gang van zaken is het dat jouw voucher voor een lunch bij La Place werd geweigerd. Alleen de La Place Duinrell, RAI, Ziggodome en Schiphol zijn niet meegenomen in de vestigingen die deze actie goedkeuren. Zoals Tamzin aangeeft, zal het een miscommunicatie zijn geweest van de vestiging zelf vrees ik.

En bij de La Place locaties waar het vandaag geprobeerd is weigeren de kassas de code en mogen de werknemers deze bonnen niet alsnog aannemen als de kassa het weigert. Volgens de medewerkers een bekend probleem waar niets aan gedaan wordt!
Ik heb dit nog even bij mijn collega's van de Spoordeelwinkel nagevraagd en dit is absoluut niet de bedoeling. Hun advies is om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel. Dat kan telefonisch via 088-6721002, per mail via info@spoordeelwinkel.nl, of je kunt ze een privébericht sturen via hun Facebook pagina.
Badge +3
Dat is vreemd want een paar maanden geleden kon ik nog gewoon terecht bij LaPlace in de Piazza (Bijenkorf) met een voucher bij een actiekaartje. Ook op een andere dag dan op mijn e-ticket vermeld stond. Heuvelgalerie zou het ook gewoon moeten accepteren.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vraag me af of Jetta het voucher of de losse ticket liet zien. Daar is nog wel eens misverstand over.
De voucher van La Place en dus niet het treinticket. Ze herkenden het wel bij La Place maar weigerden het bij beide locaties.

Ik vraag me af of Jetta het voucher of de losse ticket liet zien. Daar is nog wel eens misverstand over.
Heb je hier al contact over gehad met onze collega's van de spoordeelwinkel Jettav?
Ondertussen door de ns spoordeelwinkel netjes afgehandeld maar bij la place kom ik voorlopig niet meer.
Reputatie 7
Badge
Blijft onduidelijk waar de fout zat/zit..?.
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben ook nieuwsgierig wat er nu aan de hand was.
La place weigerde bij verschillende locaties de voucher uit de spoordeelwinkel. Hun reden; dat deze voucher niet geldig zou zijn tenzij de la place zich op een station bevind. Dit staat echter niet in de voorwaarden en klopt volgens de ns ook niet. Fout dus van la place dat ze de spoordeelwinkel vouchers weigeren zonder geldige reden. Door ns nu oplossing geboden omdat deze op dezelfde datum als de treintickets geldig waren
Reputatie 7
Badge
Lijkt dan een verschil van uitleg van de afspraken tussen Jumbo en NS, want personeel doet wat de kassa zegt. Daarvan moet je anno 2017 geen eigen initiatief verwachten, want dat wordt gestraft.
Reputatie 7
Badge
Update: ACHTEROP DE GELE COUPON UIT SPOOR nr 4 staat bij de " 4,60 korting op ciabatta met sap " waar: La Place Express-restaurants op Den Haag CS, Leiden CS, Rotterdam CS en Utrecht CS. Het lijkt erop dat niet NS verkeerde afspraken maakte, maar TS een leesbril kwijt is 😉
Reputatie 7
Badge +4
Zeer verhelderend. Het maakt veel duidelijk.
Niet alleen TS, maar ook moderators en de Klantenservice van de Spoordeelwinkel 😃
Reputatie 7
Badge
Het zijn toch duidelijke zwarte letters ;)
ik kijk altijd even op de achterkant naar de geldigheidsperiode, dus gisteren haalde ik dat krantje uit de stapel oud papier want ik zocht naar een andere bon. Et voila

Reputatie 7
Badge +3
Wel merkwaardig dat er ook staat: "bij La Place-vestigingen zonder ciabatta in het assortiment is keuze uit sandwiches (m.u.v. grill-panini)." Waarom zou die opmerking er staan? Heeft één (of meer) van de vier genoemde vestigingen geen ciabatta's in het assortiment?

Ik heb het idee dat er van alles door elkaar gehaald is bij deze actie en dat niemand meer weet wat er eigenlijk afgesproken is.
Reputatie 7
Badge
Wel merkwaardig dat er ook staat: "bij La Place-vestigingen zonder ciabatta in het assortiment is keuze uit sandwiches (m.u.v. grill-panini)." Waarom zou die opmerking er staan? Heeft één (of meer) van de vier genoemde vestigingen geen ciabatta's in het assortiment?.

er staat "bij La Place EXPRESS vestigingen"op de STATIONS, net als AH2go. https://www.laplace.com/nl/page/la-place-express/ en die in Den Haag is erg klein (slechts een balie). http://www.outofhome-shops.nl/sites/default/files/styles/w620_h366/public/nieuws/laplaceexpressnieuwestijl.jpg
Mogelijk hebben ze daar geen ciabatta's in het assortiment.

Ik deel je mening dat NS Marketing veel steken laat vallen in de duidelijkheid.
Goed uitzoekwerk, klant_Jac!

Reageer