beantwoord

Dagretour + La Place

• 10 april 2018
  • 10 reacties
  • 5736 Bekeken

Wat waardeloos: ik had speciaal nakeken of er een La Place is op Adam CS om op de terugweg op de non n verse jus d’orange plus sandwich te kunnen halen die ik in de met extra toeslag betaalde 1e klas zou kunnen nuttigen.

Nérgens een La Place te vinden (1 trein laten gaan om nog een rondje te doen) én alle 1e klas coupés tussen Utrecht en Den Bosch vol. 2e klas uiteraard ook. Waardeloos! Moe, honger en dus teveel betaald.
icon

Beste antwoord door klant_Jac 10 april 2018, 17:04

welkom pAsseie op dit forum.

dat is niet lollig. je kon best wel eens gelijk hebben, want ook al schrijf La Place dat ze op ams Centraal zitten... op de plattegrond zie ik ze niet. Volgens hun website https://www.laplace.com/nl/vestigingen zitten ze alleen dicht bij station Duivendrecht.

Vraag 4 euro terug bij Spoordeelwinkel! Of wissel je bon in bij 1 van de 2 outlets in Centrum Den Bosch...
Bekijk origineel

10 reacties

PS: betreft een combi-actie van de spoorwinkel.
Reputatie 7
Badge
welkom pAsseie op dit forum.

dat is niet lollig. je kon best wel eens gelijk hebben, want ook al schrijf La Place dat ze op ams Centraal zitten... op de plattegrond zie ik ze niet. Volgens hun website https://www.laplace.com/nl/vestigingen zitten ze alleen dicht bij station Duivendrecht.

Vraag 4 euro terug bij Spoordeelwinkel! Of wissel je bon in bij 1 van de 2 outlets in Centrum Den Bosch...
Oeps... het typen terwijl je in n gangpad staat ipv lekker 1e klas zit ging duidelijk niet zo goed... wat een typefouten. ?
Welkom op het NS Serviceforum, pAssie :)

Op Amsterdam CS is inderdaad geen La Place. Jammer om te lezen dat je in deze veronderstelling was en daardoor zo lang hebt gezocht. Waar had je deze informatie gevonden? In de link die klant_Jac gaf kun je alle vestigingen vinden. Heb je er nog gebruik van kunnen maken in Den Bosch?

Extra balen natuurlijk dat je daarna geen zitplaats in de trein hebt kunnen vinden. Ik zou je willen vragen om dit aan te geven in de druktemelder in de app. Hier lees je er meer info over.
Google maar eens op: https://www.google.nl/search?q=la+place+centraal+station+amsterdam&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari

Je ziet dan dat La Place Amsterdam CS.

Bij navraag aan het infornatieloket op Adam CS werd mij óók nog gezegd dat er een La Place zat!! (Aan de achterkant door de poortjes en dan gelijk rechts. Niets!)

Toen ik eíndelijk ergens een plattegrond had gevonden zag ik dat er geen La Place was. Verder geen La Place op statíon Den Bosch en ik moest sowieso nog verder. Nogmaals: waardeloos. Had beter de Etos aanbieding kunnen nemen (water + Toni’s chocola) want Etos genoeg op het station. Graag wordt ik gecompenseerd.
Ik zie inderdaad dat dat een verkeerde kop is van de website www.mijnstation.nl. Wat gek dat het op het station ook gezegd werd. Voor compensatie raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van Spoordeelwinkel. Het telefoonnummer is 088-6721002. Via de website kun je ook chatten met een medewerker.
Hier gister met de klimaatmars precies hetzelfde meegemaakt. Erg jammer. Ik ga morgen dus contact opnemen..
Badge +3
Die code/voucher voor de LaPlace 'lunch' kan je gewoon tot 30 juni nog ergens anders gebruiken naar keuze.Volgens mij zo vaak je wilt, want (ga het proberen) iedereen krijgt dezelfde voucher (een EAN barcode).

Stel je er niet te veel van voor, want dat is gewoon een broodje met wat beleg (beenham of kruidenkaas met bieslook) en een small orange juice (2 slokken, 1 geperste sinaasappel ongeveer)...
Reputatie 7
Badge +3
Gaat het om deze Spoordeelwinkel aanbieding? https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/la-place-dagretour.html
Daar staan dan toch gewoon naast de voorwaarden vermeld "Bekijk alle locaties en actuele openingstijden op de website of in de app van La Place" onder de link naar de website van La Place? Dan kun je toch gewoon voordat je bestelt checken of de bestemming die je kiest een La Place vestiging heeft? Dat is tenminste wat ik zou doen, en niet blind iets bestellen en pas achteraf gaan kijken of er wel een La Place vestiging is.
Die link en de info staan er toch niet voor niets?
Reputatie 6
Badge
Als er geen vestiging op een station zit, kun je toch ook niet verwachten dat een actie wel geldig zou zijn? Er wordt verwezen naar de website van La Place voor vestigingen en openingstijden.

Reageer