beantwoord

Dagretour Nederland-Belgie

• 14 maart 2016
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik vind het erg ingewikkeld, welke treinen ik nou kan nemen om naar Brussel te gaan. Het betreft hier de dag retour actie van de Hema...
Er is een NS Internationaal, vanaf Rotterdam- Brussel.. Kan ik deze trein nemen?
Ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen !
Zo niet? hoe kom ik anders in Brussel?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 14 maart 2016, 12:27

Dus even een overzichtje. De Hema actiekaart is geldig in de volgende treinen:
1) IC Amsterdam-Brussel Zuid (stopt onderweg op Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam CS, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen Centraal, Antwerpen Berchem, Mechelen, Luchthaven Zaventem, Brussel Noord en Brussel Centraal)
2) Stoptrein Roosendaal-Antwerpen
3) Stoptrein Maastricht-Luik-Hasselt

Zoals aangegeven is het Hema-kaartje NIET geldig in de Thalys.
Bekijk origineel

3 reacties

U mag geen hogesnelheidstreinen nemen naar Belgie, zoals de Thalys. De Beneluxtrein, die rijdt mag u wel nemen, aangezien dit geen hogesnelheidstrein is. Verder mag u de normale nationale treinen nemen om te reizen, zowel in Nederland als in Belgie. Het staat er ook niet echt duidelijk op, op de site van de Hema, daarom begrijp ik zeer zeker de verwarring.
Goedemiddag Yorick. Welkom op het Serviceforum!
Ook ik kan me je verwarring voorstellen. Ik hoop dat de reactie van Loes het wat duidelijker maakt voor je. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Reputatie 6
Badge +1
Dus even een overzichtje. De Hema actiekaart is geldig in de volgende treinen:
1) IC Amsterdam-Brussel Zuid (stopt onderweg op Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam CS, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen Centraal, Antwerpen Berchem, Mechelen, Luchthaven Zaventem, Brussel Noord en Brussel Centraal)
2) Stoptrein Roosendaal-Antwerpen
3) Stoptrein Maastricht-Luik-Hasselt

Zoals aangegeven is het Hema-kaartje NIET geldig in de Thalys.

Reageer