beantwoord

Dagretour provincie hoofdstad

• 3 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 313 Bekeken

Ik heb een dagretour naar een provinciehoofdstad. Nu heb ik Zwolle Ingevuld, maar wegens omstandigheden is het Utrecht. Kan dit worden aangepast? De prijs blijft gewoon €18,50. Groet Lisan
icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 augustus 2019, 13:25

Hallo Lisan 11, welkom op de NS Community.

Geopende of gedownloade tickets kunnen niet worden aangepast, omdat het ticket dat je al hebt ook geldig blijft. Zoals mrfreeze zegt, kan je wel met het ticket naar Utrecht als dat al op je route naar Zwolle was, dus dat je eerder uitstapt.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi Lisan,

Zo'n ticket kan in principe niet meer aangepast worden.
Vanaf waar reis je? Misschien loopt de route wel via Utrecht en is er niks aan de hand 🙂
Hallo Lisan 11, welkom op de NS Community.

Geopende of gedownloade tickets kunnen niet worden aangepast, omdat het ticket dat je al hebt ook geldig blijft. Zoals mrfreeze zegt, kan je wel met het ticket naar Utrecht als dat al op je route naar Zwolle was, dus dat je eerder uitstapt.
Reputatie 7
Badge +3
Wanneer gaat NS dit eens duidelijk als waarschuwing neerzetten bij e-tickets: Let op! Niet goed, geld weg!
Er is kortgeleden een wel wijziging geweest. Bij het verzilveren van couponcodes krijg je de onderstaande melding.
Reputatie 5
Hi @Lisan11,

Raad je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de Klantenservice via Twitter, chat of telefoon (vaak lange wachttijden).

NS past regels op een menselijke wijze toe, mogelijk is er, gezien de omstandigheden, een oplossing voor jouw probleem te vinden.
Er is kortgeleden een wel wijziging geweest. Bij het verzilveren van couponcodes krijg je de onderstaande melding.

Zou handig zijn als je de melding er dan ook onderzet.
Ja, excuses. Het ging niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had. Ik krijg de bijlage er niet in. Bij gegevens controleren staat nu naast de datum een box met de tekst: "Klopt deze datum? U kunt uw tickets na betaling namelijk niet meer wijzigen of annuleren."
Reputatie 2
Ja, excuses. Het ging niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had. Ik krijg de bijlage er niet in. Bij gegevens controleren staat nu naast de datum een box met de tekst: "Klopt deze datum? U kunt uw tickets na betaling namelijk niet meer wijzigen of annuleren."

Ja, was mij ook al opgevallen. Wie het nu nog fout doet, heeft gewoon niet goed opgelet...
Reputatie 7
Badge +3
Ja, was mij ook al opgevallen. Wie het nu nog fout doet, heeft gewoon niet goed opgelet...
Wie het nu nog fout doet is iemand die gewoon zijn plannen wil wijzigen.
Reputatie 2

Ja, was mij ook al opgevallen. Wie het nu nog fout doet, heeft gewoon niet goed opgelet...Wie het nu nog fout doet is iemand die gewoon zijn plannen wil wijzigen.

Iemand die zijn plannen wil zeggen doet het voorkomen alsof hij/zij het fout heeft gedaan...

Reageer