beantwoord

Dagretour verschillende bestemmingen

• 7 October 2021
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een dagretourticket besteld van Rotterdam naar Maastricht voor EUR23. Echter is er voor mij een mogelijk heid om vanaf Eindhoven met iemand mee te rijden naar Maastricht. Met deze persoon zou ik ook weer terugrijden naar Eindhoven diezelfde dag.

Via deze wilde ik vragen of het mogelijk is om met dit ticket in- en uit te checken in Eindhoven ipv Maastricht

icon

Beste antwoord door mrfreeze 7 October 2021, 13:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat is mogelijk, aangezien Eindhoven op de route Rotterdam - Maastricht ligt.

Reputatie 6
Badge +1

Het bovenstaande is de officiele reactie. U zegt besteld, dus het zal wel een e-ticket zijn. Wel-daarmee KUNT U exact genomen niet eens IN+UItsjekken, je kan er zonodig de poortjes mee openen-en dat kan op elk bepoort station. Palen (bvb Mstr) kan je gewoon voorbijlopen. Omdat dat inuitsjekken er zo is ingehamderd en dit soort tickets vooral door infrequente reizigers wordt gebruikt blijft er eeuwig verwarring over.

Overigens is 23 eur naar ik schat een voordeel-prijs, en dat kan als U geen lopend ABO hebt enkel als meereisbiljet en geheel buiten de spits. Volle prijs is een stuk duurder. Overigens is het verschil in prijs tussen tot Ehv of tot Mstr erg klein, dus veel wint U er niet mee.

Reputatie 7
Badge +3

Het bovenstaande is de officiele reactie. U zegt besteld, dus het zal wel een e-ticket zijn. Wel-daarmee KUNT U exact genomen niet eens IN+UItsjekken, je kan er zonodig de poortjes mee openen-en dat kan op elk bepoort station. Palen (bvb Mstr) kan je gewoon voorbijlopen. Omdat dat inuitsjekken er zo is ingehamderd en dit soort tickets vooral door infrequente reizigers wordt gebruikt blijft er eeuwig verwarring over.

Overigens is 23 eur naar ik schat een voordeel-prijs, en dat kan als U geen lopend ABO hebt enkel als meereisbiljet en geheel buiten de spits. Volle prijs is een stuk duurder. Overigens is het verschil in prijs tussen tot Ehv of tot Mstr erg klein, dus veel wint U er niet mee.

@bahnrider Dagretour-ticket. Dat is een spoordeel-actie.

Reageer