beantwoord

Dal abonnement blijft in behandeling

• 18 juli 2018
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Beste medewerker NS,

Nadat ik gisteren mijn NS studentenreisproduct had opgezegd (als langstudeerder), wou ik graag een Dal voordeel abonnement aanvragen. Helaas bleef de webpagina vastlopen tijdens de betaling.

Nu blijft de bestelling in behandeling staan en kan ik de kortingscode (als student) ook niet meer gebruiken omdat het al is gebruikt.

Wat moet ik doen zodat ik alsnog het bedrag kan betalen en de NS dalvoordeel abonnement op mijn NS kaart krijg?

Ik hoor het graag van u.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 juli 2018, 11:24

Als het probleem is dat de actiecode niet meer werkt, probeer dan de andere actiecode: Exstudent+nummer in plaats van Student+nummer of andersom.

Als dit niet helpt, of als u de melding krijgt dat het abonnement niet gecombineerd kan worden met de andere producten op de kaart, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om dit probleem op te lossen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als het probleem is dat de actiecode niet meer werkt, probeer dan de andere actiecode: Exstudent+nummer in plaats van Student+nummer of andersom.

Als dit niet helpt, of als u de melding krijgt dat het abonnement niet gecombineerd kan worden met de andere producten op de kaart, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om dit probleem op te lossen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Goedemiddag serg1993, welkom bij de NS Community!

Werkte de kortingscode de eerste keer wel? Normaal duurt het namelijk 2 werkdagen voor de code werkt.

Als je er niet uitkomt op de bestelpagina, raad ik je aan via Facebook of Twitter contact op te nemen. Daar kan je namelijk direct een screenshot bijvoegen van je Mijn DUO pagina waar je laat zien dat je je studenten-OV recent stopgezet hebt.

Reageer