beantwoord

Daluren

• 20 juni 2018
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Ik wil vrijdag met een trein kaartje van kruidvat reizen. Ik zag staan dat die geldig is met daluren. Voor 6.30 uur tussen 9.00 uur en 16.00 uur en na 18.30 uur. Nu wil ik de trein van 3 uur nemen ik moet naar Winschoten toe vanuit Enschede. Dat is een reis van 3 uur. Mag ik dan na 16.00 uur met dat kaartje nog wel in de trein zitten??
icon

Beste antwoord door iMark 20 juni 2018, 10:39

Excuses! Niet goed gelezen.

Voor een reis van Enschede naar Winschoten moet ook via Deventer gereisd worden omdat anders iets na 16.00 uur in Zwolle moet worden uitgecheckt bij Blauwnet en ingecheckt bij NS.

Helaas is het niet mogelijk om tijdens de spitsuren in Groningen over te stappen van NS op Arriva. Het is dan een kwestie van wachten op de eerste trein van Arriva die na 18.30 uur uit Groningen vertrekt of een los kaartje van Groningen naar Winschoten kopen. (Of op saldo reizen met de OV chipkaart.)

Om zonder omreizen via Deventer, extra kosten of extra wachten van Enschede naar Winschoten te reizen zul je uiterlijk om 13.35 of pas om 18.35 uur (of later) uit Enschede moeten vertrekken.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Ja, dat mag. Let wel op het overstappen op een andere vervoerder. Dat is tijdens de spitsuren niet mogelijk. Dus de overstap van Arriva op NS in Groningen is wel mogelijk maar de overstap in Zwolle van NS op Blauwnet niet.

Wat wel mogelijk is om met NS van Zwolle via Deventer naar Enschede te reizen.

Oké dan je wel maar ik moet van Enschede naar Winschoten toe dus niet andersom. Maar zodra je dus met andere vervoerder moet kan het niet?
Badge +3
Excuses! Niet goed gelezen.

Voor een reis van Enschede naar Winschoten moet ook via Deventer gereisd worden omdat anders iets na 16.00 uur in Zwolle moet worden uitgecheckt bij Blauwnet en ingecheckt bij NS.

Helaas is het niet mogelijk om tijdens de spitsuren in Groningen over te stappen van NS op Arriva. Het is dan een kwestie van wachten op de eerste trein van Arriva die na 18.30 uur uit Groningen vertrekt of een los kaartje van Groningen naar Winschoten kopen. (Of op saldo reizen met de OV chipkaart.)

Om zonder omreizen via Deventer, extra kosten of extra wachten van Enschede naar Winschoten te reizen zul je uiterlijk om 13.35 of pas om 18.35 uur (of later) uit Enschede moeten vertrekken.
Reputatie 4
Hallo Marga79 en welkom bij onze community!

Dank je wel iMark voor het geven van het goede antwoord! 🙂

Reageer