beantwoord

Datum van het E- ticket aanpassen

• 15 januari 2015
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Ik heb een e ticket besteld bij de Hema heb deze vandaag verzilverd, maar ik kom er achter dat ik de verkeerde datum er heb opgezet, is daar nog een mogelijkheid om dit te veranderen?
De persoon die er mee reist wilde ik dit cadeau doen, maar helaas krijgt hij deze datum geen vrij om te reizen.

Groet Judith
icon

Beste antwoord door Thom 15 januari 2015, 14:33

Judith, hoe vervelend ook: het is een e-ticket en dat is een uiterst fraudegevoelig product. Alles wat op de e-ticket staat, moet kloppen en zo niet dan reist u zwart. Met een foute datum bent u bij controle 35 euro kwijt plus de reiskosten.

Als het eenmaal is afgedrukt, is het niet meer te veranderen. Er een andere datum opzetten is niet meer mogelijk, helaas.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Darnault, welkom op het forum. Wat Thom schrijft, klopt. Het E-ticket is inderdaad een fraudegevoelig product. Na het verzilveren en downloaden kan het E-ticket niet meer aangepast worden. Helaas kan ik je niet helpen met het wijzigen van de datum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'acties en uitjes'. Groet, Leny
Reputatie 7
Badge +4
Judith, hoe vervelend ook: het is een e-ticket en dat is een uiterst fraudegevoelig product. Alles wat op de e-ticket staat, moet kloppen en zo niet dan reist u zwart. Met een foute datum bent u bij controle 35 euro kwijt plus de reiskosten.

Als het eenmaal is afgedrukt, is het niet meer te veranderen. Er een andere datum opzetten is niet meer mogelijk, helaas.

Reageer