datum wijzigen bezoek spoorwegmuseum (actie) | NS Community
beantwoord

datum wijzigen bezoek spoorwegmuseum (actie)

  • 21 December 2021
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Beste NS. Ik heb voor 30-12, 4 treinkaartjes gekocht (daluren) voor een bezoek aan het spoorwegmuseum. Maar door de lockdown is deze nu dicht. Ik kan mijn datum voor het spoorwegmuseum wel wijzigen maar mijn treinkaartjes niet. Hoe kan ik de datum wijzigen naar 15-01(hopende dat alles dan weer open is).

icon

Beste antwoord door Thom 21 December 2021, 08:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Download de treinkaartjes niet,. Zijn de kaartjes al wel gedownload, dan kunnen ze niet meer gewijzigd worden.

Reputatie 7
Badge +4

Normaal kan dat niet, maar mogelijk komt er toch nog beleid op dit punt. Ik vraag me overigens af of de coronamaatregelen opgeheven zijn op 15 januari.  U kunt hiervoor het beste contact opnemen met Klantenservice.

Omdat er bij mijn weten nog geen beleid voor is en omdat ik ook niet verwacht dat alles meteen weer open zal zijn na 14 januari, denk ik dat het niet eens verstandig is te proberen het naar deze datum over te zetten, als het al kan en ik vrees van niet. Maar goed, de gave van de profetie is mij niet gegeven.

Er is wereldwijd grote bezorgdheid, het wordt eerder erger dan beter en ik zie u over ruim drie weken echt niet in het spoorwegmuseum staan.

Met vriendelijke groet,

Bommel, met Booster.
 

Reageer