beantwoord

de link van haal mijn e ticket op werkt niet

  • 9 juni 2019
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor een dagkaart voor morgen via actievandedag. Deze heb ik betaald.
Ik heb een link ontvangen van ns maar kan mijn e ticket niet ophalen. De link doet het niet.
icon

Beste antwoord door Thom 9 juni 2019, 20:42

Het beste is even contact op te nemen met Klantenservice. Bellen is momenteel goed te doen, 030 7515155
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het beste is even contact op te nemen met Klantenservice. Bellen is momenteel goed te doen, 030 7515155
Doet u dat via Windows10 en Outlook/Hotmail of via Ziggomail? Ik heb het in het verleden ook weleens gehad dat ik de link niet goed kan openen. Maar daarvoor kunt u gaan bekijken of er nog updates van uw komputer is die moet u dan gaan updaten en dan werkt weer wel. Toevallig moest mijn komputer opnieuw geupdatet worden.Een andere optie is uw mails via een webmail te gaan openen dan wilt de link ook wel eens pakken.

Reageer